Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 109 033 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 090 339 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 1 090 339 UAH |
| Замовник: | Військова частина А3160 |
| ЄДРПОУ: | 26614001 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Веремієнко Ліна Михайлівна |
| Телефон: | 380463126330 |
| E-mail: | a3160@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 16612, Україна, Чернігівська область,Ніжин, вул. Прилуцька, 96А |
11 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «01. ТП Додаток 1». У зазначеному файлі міститься Тендерна пропозиція учасника за формою згідно з Додатком 1 до Документації, в якій ціна за одиницю з ПДВ та загальна вартість з ПДВ не збігається з підсумковою сумою пропозиції. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 1 Додатку № 7 до тендерної документації - «Тендерна пропозиція повинна складатися з: Тендерної пропозиції учасника за формою згідно з Додатком 1 до Документації.» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати : Тендерну пропозицію учасника за формою згідно з Додатком 1 до Документації з розрахунками відповідно до суми наданої пропозиції. 2. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «25. Порівняльна МПП». У зазначеному файлі міститься порівняльна таблиця із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару та предмета закупівлі, який вимагається (відповідно Додатку №1, Додатку 3 до тендерної документації, проте вказані вимоги до місця постачання не відповідають вимогам тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 25 Додатку № 7 до тендерної документації - «При наданні учасником еквіваленту предмета закупівлі, який вимагається замовником, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати на своєму фірмовому бланку порівняльну таблицю із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару та предмета закупівлі, який вимагається (відповідно Додатку №1, Додатку 3 до тендерної документації).». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати : на своєму фірмовому бланку порівняльну таблицю із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару та предмета закупівлі, який вимагається (відповідно Додатку №1, Додатку 3 до тендерної документації. Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.43 Особливостей Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.
1) Перелік виявлених невідповідностей. - Учасником надано файл з назвою «Довідка працівники.PDF» який містить довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. за вих. № 7/8-588 від 20.03.2025. Відповідно до вказаної довідки, Анастасьєва Анастасія Олександрівна займає посаду Інспектору з кадрів. Але відповідно до Наказу № 310/С від 25.06.2024 Анастасьєва Анастасі Олександрівна займає посаду інспектору з кадрів групи по роботі з персоналом. - Учасником надано файл з назвою «Довідка працівники.PDF» який містить довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. за вих. № 7/8-588 від 20.03.2025. Відповідно до вказаного файлу Лазарєва Ірина Анатоліївна займає посаду Фахівця з питань цивільного захисту. На підтвердження цього було надано файл з назвою «Лазарєва наказ.lnk». Так, вказаний файл не відкривається через формат файлу і не дає можливості перевірити достовірність наданої у довідці інформації. - Учасником надано файл із назвою «Довідка приміщення.PDF» який містить довідку про перелік власних приміщень за вих. № 7/8-572 від 20.03.2025. Відповідно до вказаної довідки, Будівля цех № 3 має потужність обʼєкта 11 027 кв. м.. Відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав, загальна площа вказаного обʼєкту складає 10 850,8 кв. м. Також, відповідно до вказаної довідки, приміщення автовагове має потужність обʼєкта 90 кв.м. Відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав, загальна площа вказаного обʼєкту складає 6 кв.м. Згідно з вказаною довідкою, приміщення для заправлення бензину має потужність обʼєкта 30 кв. м. Але, відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав, загальна площа вказаного обʼєкту складає 24,6 кв.м. Відповідно до вказаної довідки склад комплектації має потужність обʼєкта 978 кв.м., але відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав, загальна площа вказаного обʼєкту складає 931,9 кв.м. Також, згідно з вказаною довідкою, приміщення мазутної має потужність обʼєкта 60,7 кв.м., однак відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав, загальна площа вказаного обʼєкту складає 45,8 кв.м. - Учасником надано файл із назвою «Довідка приміщення.PDF» який містить довідку про перелік власних приміщень за вих. № 7/8-572 від 20.03.2025. Відповідно до вказаної довідки, учасник зазначає, що в нього в наявності є будівля цех № 1 інв. 10300166. Однак, на підтвердження цього факту учасником не було надано жодного документа. - Учасником надано файл із назвою «Довідка обладнання.PDF» який містить довідку про перелік наявність обладнання за вих. № 7/8-568 від 20.03.2025. Так, відповідно до вказаної довідки Учасника зазначає, що має в наявності наступне обладнання: приспособлення для нарізки колючої проволоки; ножиці по металу; ножиці арматурні; барабан металевий; кучаски; перчатки еталон чорні. Але Учасником не було надано жодного документу, що підтверджує його право власності чи користування на вказане обладнання. - Учасником не надано довідку складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Факт подання пропозиції учасником – фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. - Учасником не надано лист-гарантію про погодження з тим, що учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі. - Учасник у складі тендерної пропозиції не надав довідку про незалучення субпідрядників / співвиконавців. - Учасник у складі тендерної пропозиції не надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору. - Учасник у складі тендерної пропозиції не надав діючий сертифікат на систему управління якістю за ДСТУ EN ISO 9001:2018, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності з зазначенням інформації в сфері сертифікації щодо розробки та виготовлення виробів із залізного чи сталевого дроту, або інший документ, що також виданий акредитованим органом з оцінки відповідності з зазначенням інформації в сфері розробки та виготовлення виробів із залізного чи сталевого дроту. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно з вимогами п. 1 Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством) та п. 9 Додатку 7 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить відомості про перелік власного або орендованого обладнання, що необхідне для виробництва вказаної продукції. Інформація обов’язкова для виробників і не обов’язкова для інших учасників. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням».. Відповідно до п. 2 Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством) та п. 9 Додатку 7 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника; - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників». Згідно з п. 16 Додатку 7 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Довідку, складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Факт подання пропозиції учасником – фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI». Відповідно до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації та пл. З пункту 9 Додатку 7 до тендерної документації: «Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (Під аналогічними договорами розуміються договори про придбання товарів вказаних у Додатку 1 до тендерної Документації за ДК 021:2015 - 44310000-6 «Вироби з дроту». На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору». Згідно з абзацем 6 пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації та абзацу 6 пункту 23 Додатку 7 до тендерної документації: «На підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції Учасник повинен надати: «Діючий сертифікат на систему управління якістю за ДСТУ EN ISO 9001:2018, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності з зазначенням інформації в сфері сертифікації щодо розробки та виготовлення виробів із залізного чи сталевого дроту, або інший документ, що також виданий акредитованим органом з оцінки відповідності з зазначенням інформації в сфері розробки та виготовлення виробів із залізного чи сталевого дроту». Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації та пункту 8 Додатку 7 до тендерної документації: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-гарантію про погодження з тим, що учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі». Відповідно до пункту 7 розділу 3 тендерної документації та пункту 12 Додатку 7 до тендерної документації: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного субʼєкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядників / співвиконавців». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та правильної посади працівника Анастасьєвої Анастасії Олександрівни. 2. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на Лазарєву Ірину Анатоліївну. 3. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати виправлену довідку щодо наявності складських приміщень. 4. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, а саме на цех № 1 інв. 10300166. 5. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням, а саме на приспособлення для нарізки колючої проволоки; ножиці по металу; ножиці арматурні; барабан металевий; кучаски; перчатки еталон чорні. 6. Учасник повинен надати Довідку, складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Факт подання пропозиції учасником – фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. 7. Учасник повинен надати лист-гарантію про погодження з тим, що учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі. 8. Учасник повинен надати довідку про незалучення субпідрядників / співвиконавців. 9. Учасник повинен надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору. 10. Учасник повинен надати діючий сертифікат на систему управління якістю за ДСТУ EN ISO 9001:2018, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності з зазначенням інформації в сфері сертифікації щодо розробки та виготовлення виробів із залізного чи сталевого дроту, або інший документ, що також виданий акредитованим органом з оцінки відповідності з зазначенням інформації в сфері розробки та виготовлення виробів із залізного чи сталевого дроту. Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.43 Особливостей Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.
У зв’язку зі значним обсягом документів для розгляду тендерних пропозицій поданих Учасниками нижчезазначених закупівель для більш детального вивчення пропозицій, а також враховуючи факт частих повітряних тривог, які ускладнюють та затримують розгляд тендерних пропозицій в строк , що становить 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції за результатом аукціону, прийнято рішення продовжити розгляд таких до 20 робочих днів, відповідно до п. 10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі»: ДК 021:2015 - 44310000-6 «Вироби з дроту»: Малопомітна перешкода з дроту типу МЗП у комплекті з 40 сталевими кільцями та 40 металевими кілками (10х10х1.1-1,4 м) (або еквівалент) ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-12-014650-a, очікувана вартість 109 033 900,00 грн з ПДВ, пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВІДБУДОВА" ЄДРПОУ 44594804 з остаточною пропозицією 95 680 000,00 грн з ПДВ Оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення п. 10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі». Протокол від 28.03.25 № 121 оприлюднено додатково 28.03.2025 р.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.