Закупівлю оголошено - 12-03-2025, 23:49. Дата останніх змін - 08-05-2025, 18:40

ДК 021:2015 - 44310000-6 «Вироби з дроту»: Малопомітна перешкода з дроту типу МЗП у комплекті з 40 сталевими кільцями та 40 металевими кілками (10х10х1.1-1,4 м) (або еквівалент)

ДК 021:2015 - 44310000-6 «Вироби з дроту»: Малопомітна перешкода з дроту типу МЗП у комплекті з 40 сталевими кільцями та 40 металевими кілками (10х10х... Державна закупівля - UA-2025-03-12-014650-a ДК 021:2015 - 44310000-6 «Вироби з дроту»: Малопомітна перешкода з дроту типу МЗП у комплекті з 40 сталевими кільцями та 40 металевими кілками (10х10х1.1-1,4 м) (або еквівалент) від замовника Військова частина А3160 від 3/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-12-014650-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-12-017943-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-03-2025, 23:49
по 18-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-03-2025, 23:49
по 21-03-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 24-03-2025, 12:50
по 24-03-2025, 13:19

Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
109033900
109 033 900 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 090 339 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:1 090 339 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Військова частина А3160
ЄДРПОУ:26614001 Досьє YouControl
Контактна особа:Веремієнко Ліна Михайлівна
Телефон:380463126330
E-mail:a3160@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
16612, Україна, Чернігівська область,Ніжин, вул. Прилуцька, 96А
11



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
ДК 021:2015 - 44310000-6 «Виро ...
109 033 900 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-03-2025, 12:50
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Малопомітна перешкода з дроту типу МЗП у комплекті з 40 сталевими кільцями та 40 металевими кілками (10х10х1.1-1,4 м) (або еквівалент)

11 000
пакунок
Україна Відповідно до документації
по 30-06-2025
44310000-6
Вироби з дроту


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ЮГСТАЛЬ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 01-05-2025 по 09-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Запорізька область, Запоріжжя, бул.Вінтера, 26, 69041, Суббота Валентин Анатолійович
Остаточна пропозиція:
95 700 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
101 199 780 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
01-05-2025, 16:15
Період подачі оскарження:
по 07-05-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-12-014650-a-b1
Номер договору:
41
Дата підписання договору:
08-05-2025, 18:35
Строк дії договору:
з 08-05-2025 по 25-12-2025
95 700 000 UAH
Ціна договору
79 750 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВІДБУДОВА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-04-2025 по 06-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , Ярослав Постигайло
Остаточна пропозиція:
95 680 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
107 448 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 07-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-04-25, 17:31:18
24

1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «01. ТП Додаток 1». У зазначеному файлі міститься Тендерна пропозиція учасника за формою згідно з Додатком 1 до Документації, в якій ціна за одиницю з ПДВ та загальна вартість з ПДВ не збігається з підсумковою сумою пропозиції. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 1 Додатку № 7 до тендерної документації - «Тендерна пропозиція повинна складатися з: Тендерної пропозиції учасника за формою згідно з Додатком 1 до Документації.» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати : Тендерну пропозицію учасника за формою згідно з Додатком 1 до Документації з розрахунками відповідно до суми наданої пропозиції. 2. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «25. Порівняльна МПП». У зазначеному файлі міститься порівняльна таблиця із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару та предмета закупівлі, який вимагається (відповідно Додатку №1, Додатку 3 до тендерної документації, проте вказані вимоги до місця постачання не відповідають вимогам тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 25 Додатку № 7 до тендерної документації - «При наданні учасником еквіваленту предмета закупівлі, який вимагається замовником, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати на своєму фірмовому бланку порівняльну таблицю із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару та предмета закупівлі, який вимагається (відповідно Додатку №1, Додатку 3 до тендерної документації).». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати : на своєму фірмовому бланку порівняльну таблицю із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару та предмета закупівлі, який вимагається (відповідно Додатку №1, Додатку 3 до тендерної документації. Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.43 Особливостей Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 29-04-25, 17:31:18
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№55)"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-04-2025 по 03-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , Бондаренко Яна
Остаточна пропозиція:
93 508 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
93 508 800 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 04-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-04-25, 16:28:40
24

1) Перелік виявлених невідповідностей. - Учасником надано файл з назвою «Довідка працівники.PDF» який містить довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. за вих. № 7/8-588 від 20.03.2025. Відповідно до вказаної довідки, Анастасьєва Анастасія Олександрівна займає посаду Інспектору з кадрів. Але відповідно до Наказу № 310/С від 25.06.2024 Анастасьєва Анастасі Олександрівна займає посаду інспектору з кадрів групи по роботі з персоналом. - Учасником надано файл з назвою «Довідка працівники.PDF» який містить довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. за вих. № 7/8-588 від 20.03.2025. Відповідно до вказаного файлу Лазарєва Ірина Анатоліївна займає посаду Фахівця з питань цивільного захисту. На підтвердження цього було надано файл з назвою «Лазарєва наказ.lnk». Так, вказаний файл не відкривається через формат файлу і не дає можливості перевірити достовірність наданої у довідці інформації. - Учасником надано файл із назвою «Довідка приміщення.PDF» який містить довідку про перелік власних приміщень за вих. № 7/8-572 від 20.03.2025. Відповідно до вказаної довідки, Будівля цех № 3 має потужність обʼєкта 11 027 кв. м.. Відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав, загальна площа вказаного обʼєкту складає 10 850,8 кв. м. Також, відповідно до вказаної довідки, приміщення автовагове має потужність обʼєкта 90 кв.м. Відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав, загальна площа вказаного обʼєкту складає 6 кв.м. Згідно з вказаною довідкою, приміщення для заправлення бензину має потужність обʼєкта 30 кв. м. Але, відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав, загальна площа вказаного обʼєкту складає 24,6 кв.м. Відповідно до вказаної довідки склад комплектації має потужність обʼєкта 978 кв.м., але відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав, загальна площа вказаного обʼєкту складає 931,9 кв.м. Також, згідно з вказаною довідкою, приміщення мазутної має потужність обʼєкта 60,7 кв.м., однак відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав, загальна площа вказаного обʼєкту складає 45,8 кв.м. - Учасником надано файл із назвою «Довідка приміщення.PDF» який містить довідку про перелік власних приміщень за вих. № 7/8-572 від 20.03.2025. Відповідно до вказаної довідки, учасник зазначає, що в нього в наявності є будівля цех № 1 інв. 10300166. Однак, на підтвердження цього факту учасником не було надано жодного документа. - Учасником надано файл із назвою «Довідка обладнання.PDF» який містить довідку про перелік наявність обладнання за вих. № 7/8-568 від 20.03.2025. Так, відповідно до вказаної довідки Учасника зазначає, що має в наявності наступне обладнання: приспособлення для нарізки колючої проволоки; ножиці по металу; ножиці арматурні; барабан металевий; кучаски; перчатки еталон чорні. Але Учасником не було надано жодного документу, що підтверджує його право власності чи користування на вказане обладнання. - Учасником не надано довідку складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Факт подання пропозиції учасником – фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. - Учасником не надано лист-гарантію про погодження з тим, що учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі. - Учасник у складі тендерної пропозиції не надав довідку про незалучення субпідрядників / співвиконавців. - Учасник у складі тендерної пропозиції не надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору. - Учасник у складі тендерної пропозиції не надав діючий сертифікат на систему управління якістю за ДСТУ EN ISO 9001:2018, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності з зазначенням інформації в сфері сертифікації щодо розробки та виготовлення виробів із залізного чи сталевого дроту, або інший документ, що також виданий акредитованим органом з оцінки відповідності з зазначенням інформації в сфері розробки та виготовлення виробів із залізного чи сталевого дроту. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно з вимогами п. 1 Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством) та п. 9 Додатку 7 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить відомості про перелік власного або орендованого обладнання, що необхідне для виробництва вказаної продукції. Інформація обов’язкова для виробників і не обов’язкова для інших учасників. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням».. Відповідно до п. 2 Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством) та п. 9 Додатку 7 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника; - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників». Згідно з п. 16 Додатку 7 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Довідку, складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Факт подання пропозиції учасником – фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI». Відповідно до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації та пл. З пункту 9 Додатку 7 до тендерної документації: «Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (Під аналогічними договорами розуміються договори про придбання товарів вказаних у Додатку 1 до тендерної Документації за ДК 021:2015 - 44310000-6 «Вироби з дроту». На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору». Згідно з абзацем 6 пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації та абзацу 6 пункту 23 Додатку 7 до тендерної документації: «На підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції Учасник повинен надати: «Діючий сертифікат на систему управління якістю за ДСТУ EN ISO 9001:2018, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності з зазначенням інформації в сфері сертифікації щодо розробки та виготовлення виробів із залізного чи сталевого дроту, або інший документ, що також виданий акредитованим органом з оцінки відповідності з зазначенням інформації в сфері розробки та виготовлення виробів із залізного чи сталевого дроту». Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації та пункту 8 Додатку 7 до тендерної документації: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-гарантію про погодження з тим, що учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі». Відповідно до пункту 7 розділу 3 тендерної документації та пункту 12 Додатку 7 до тендерної документації: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного субʼєкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядників / співвиконавців». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та правильної посади працівника Анастасьєвої Анастасії Олександрівни. 2. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на Лазарєву Ірину Анатоліївну. 3. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати виправлену довідку щодо наявності складських приміщень. 4. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, а саме на цех № 1 інв. 10300166. 5. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням, а саме на приспособлення для нарізки колючої проволоки; ножиці по металу; ножиці арматурні; барабан металевий; кучаски; перчатки еталон чорні. 6. Учасник повинен надати Довідку, складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Факт подання пропозиції учасником – фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. 7. Учасник повинен надати лист-гарантію про погодження з тим, що учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі. 8. Учасник повинен надати довідку про незалучення субпідрядників / співвиконавців. 9. Учасник повинен надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору. 10. Учасник повинен надати діючий сертифікат на систему управління якістю за ДСТУ EN ISO 9001:2018, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності з зазначенням інформації в сфері сертифікації щодо розробки та виготовлення виробів із залізного чи сталевого дроту, або інший документ, що також виданий акредитованим органом з оцінки відповідності з зазначенням інформації в сфері розробки та виготовлення виробів із залізного чи сталевого дроту. Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.43 Особливостей Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-04-25, 16:28:40
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№55)"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-03-2025 по 01-04-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, , , , , Бондаренко Яна
Остаточна пропозиція:
93 508 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
93 508 800 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 01-04-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВІДБУДОВА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 26-03-2025 по 24-04-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, , , , , Ярослав Постигайло
Остаточна пропозиція:
95 680 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
107 448 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 31-03-25, 20:17:08
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У зв’язку зі значним обсягом документів для розгляду тендерних пропозицій поданих Учасниками нижчезазначених закупівель для більш детального вивчення пропозицій, а також враховуючи факт частих повітряних тривог, які ускладнюють та затримують розгляд тендерних пропозицій в строк , що становить 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції за результатом аукціону, прийнято рішення продовжити розгляд таких до 20 робочих днів, відповідно до п. 10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі»: ДК 021:2015 - 44310000-6 «Вироби з дроту»: Малопомітна перешкода з дроту типу МЗП у комплекті з 40 сталевими кільцями та 40 металевими кілками (10х10х1.1-1,4 м) (або еквівалент) ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-12-014650-a, очікувана вартість 109 033 900,00 грн з ПДВ, пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВІДБУДОВА" ЄДРПОУ 44594804 з остаточною пропозицією 95 680 000,00 грн з ПДВ Оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення п. 10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі». Протокол від 28.03.25 № 121 оприлюднено додатково 28.03.2025 р.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 24-04-25, 00:00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№55)"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
93 508 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
93 508 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-03-2025, 09:22:37
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
4.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить відомості про перелік власного або орендованого обладнання, що необхідне для виробництва вказаної продукції. Інформація обов’язкова для виробників і не обов’язкова для інших учасників. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника; - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників;
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (Під аналогічними договорами розуміються договори про придбання товарів вказаних у Додатку 1 до тендерної Документації за ДК 021:2015 - 44310000-6 «Вироби з дроту». На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору; - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
На підтвердження фінансової спроможності учасник повинен надати: Фінансову звітність у складі Балансу (звіту про фінансовий стан) та Звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) та звіту про рух грошових коштів, або Фінансову звітність малого підприємства в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м) (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб), або Фінансову звітність мікропідприємства в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юридичних осіб, які відповідають критеріям мікропідприємництва). Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітній період 2024 року із відміткою органу статистики або сканованою квитанцію про отримання. Фінансова спроможність учасника визначається обсягом річного доходу (виручки), значення якого має бути у розмірі не менше 90% від очікуваної вартості закупівлі.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВІДБУДОВА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
95 680 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
107 448 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не планується
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-03-2025, 00:41:55
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
4.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить відомості про перелік власного або орендованого обладнання, що необхідне для виробництва вказаної продукції. Інформація обов’язкова для виробників і не обов’язкова для інших учасників. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням.
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника; - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників;
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (Під аналогічними договорами розуміються договори про придбання товарів вказаних у Додатку 1 до тендерної Документації за ДК 021:2015 - 44310000-6 «Вироби з дроту». На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору; - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором.
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
На підтвердження фінансової спроможності учасник повинен надати: Фінансову звітність у складі Балансу (звіту про фінансовий стан) та Звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) та звіту про рух грошових коштів, або Фінансову звітність малого підприємства в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м) (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб), або Фінансову звітність мікропідприємства в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юридичних осіб, які відповідають критеріям мікропідприємництва). Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітній період 2024 року із відміткою органу статистики або сканованою квитанцію про отримання. Фінансова спроможність учасника визначається обсягом річного доходу (виручки), значення якого має бути у розмірі не менше 90% від очікуваної вартості закупівлі.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ЮГСТАЛЬ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
95 700 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
101 199 780 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-03-2025, 12:12:32
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Доказ:
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Доказ:
Документ
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Доказ:
Документ
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
4.0
Доказ:
Документ
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить відомості про перелік власного або орендованого обладнання, що необхідне для виробництва вказаної продукції. Інформація обов’язкова для виробників і не обов’язкова для інших учасників. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника; - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників;
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (Під аналогічними договорами розуміються договори про придбання товарів вказаних у Додатку 1 до тендерної Документації за ДК 021:2015 - 44310000-6 «Вироби з дроту». На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору; - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором.
Доказ:
Документ
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
На підтвердження фінансової спроможності учасник повинен надати: Фінансову звітність у складі Балансу (звіту про фінансовий стан) та Звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) та звіту про рух грошових коштів, або Фінансову звітність малого підприємства в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м) (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб), або Фінансову звітність мікропідприємства в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юридичних осіб, які відповідають критеріям мікропідприємництва). Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітній період 2024 року із відміткою органу статистики або сканованою квитанцію про отримання. Фінансова спроможність учасника визначається обсягом річного доходу (виручки), значення якого має бути у розмірі не менше 90% від очікуваної вартості закупівлі.
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 23:50:13
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 23:48:22
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 23:48:22
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 23:48:22
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 23:49:35
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 23:49:35
              2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 23:49:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 23:49:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 23:49:35
              4. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 23:49:35
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 23:49:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 23:49:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 23:49:35
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 23:49:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 23:49:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 23:49:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 23:49:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 23:49:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 23:49:35
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 23:49:35
              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015 - 44310000-6 «Вироби з дроту»: Малопомітна перешкода з дроту типу МЗП у комплекті з 40 сталевими кільцями та 40 металевими кілками (10х10х1.1-1,4 м) (або еквівалент)
              Законодавство:
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              1 - Форма забезпечення
              Гарантія фінансової установи
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 23:49:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              0
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 23:49:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              4,00
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 23:49:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015 - 44310000-6 «Вироби з дроту»: Малопомітна перешкода з дроту типу МЗП у комплекті з 40 сталевими кільцями та 40 металевими кілками (10х10х1.1-1,4 м) (або еквівалент)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає - 1% (Один відсоток від очікуваної вартості предмета закупівлі). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та витяг з державного реєстру банків, виданий банку. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: Перерахування коштів здійснюється на р/р UA248201720355119002000088837 Одержувач: Військова частина А3160, код ЄДРПОУ 26614001, МФО 820172, Державна казначейська служба України м. Київ.
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 23:49:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 23:49:35
              1. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015 - 44310000-6 «Вироби з дроту»: Малопомітна перешкода з дроту типу МЗП у комплекті з 40 сталевими кільцями та 40 металевими кілками (10х10х1.1-1,4 м) (або еквівалент)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - На підтвердження фінансової спроможності учасник повинен надати: Фінансову звітність у складі Балансу (звіту про фінансовий стан) та Звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) та звіту про рух грошових коштів, або Фінансову звітність малого підприємства в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м) (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб), або Фінансову звітність мікропідприємства в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юридичних осіб, які відповідають критеріям мікропідприємництва). Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітній період 2024 року із відміткою органу статистики або сканованою квитанцію про отримання. Фінансова спроможність учасника визначається обсягом річного доходу (виручки), значення якого має бути у розмірі не менше 90% від очікуваної вартості закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 23:49:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015 - 44310000-6 «Вироби з дроту»: Малопомітна перешкода з дроту типу МЗП у комплекті з 40 сталевими кільцями та 40 металевими кілками (10х10х1.1-1,4 м) (або еквівалент)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (Під аналогічними договорами розуміються договори про придбання товарів вказаних у Додатку 1 до тендерної Документації за ДК 021:2015 - 44310000-6 «Вироби з дроту». На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору; - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором.
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 23:49:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015 - 44310000-6 «Вироби з дроту»: Малопомітна перешкода з дроту типу МЗП у комплекті з 40 сталевими кільцями та 40 металевими кілками (10х10х1.1-1,4 м) (або еквівалент)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника; - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників;
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 23:49:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015 - 44310000-6 «Вироби з дроту»: Малопомітна перешкода з дроту типу МЗП у комплекті з 40 сталевими кільцями та 40 металевими кілками (10х10х1.1-1,4 м) (або еквівалент)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить відомості про перелік власного або орендованого обладнання, що необхідне для виробництва вказаної продукції. Інформація обов’язкова для виробників і не обов’язкова для інших учасників. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням.
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-03-2025, 23:49:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ