Закупівлю оголошено - 11-03-2025, 15:19. Дата останніх змін - 08-04-2025, 08:32

«Труба профільна, кутик, лист» , код 44210000-5 за ДК 021:2015 – «Конструкції та їх частини»

«Труба профільна, кутик, лист» , код 44210000-5 за ДК 021:2015 – «Конструкції та їх частини»... Державна закупівля - UA-2025-03-11-010420-a «Труба профільна, кутик, лист» , код 44210000-5 за ДК 021:2015 – «Конструкції та їх частини» від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 3/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-11-010420-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-11-012846-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-03-2025, 15:19
по 19-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-03-2025, 15:19
по 22-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 19-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
971597.5
971 597,50 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:9 715,98 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:29 147,93 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:22144952 Досьє YouControl
Контактна особа:Ксенія Козицька
Телефон:+380612280930
E-mail:zrs.kovaleva@gmail.com
Місцезнаходження:
69006, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Фанатська, буд. 23-А
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Труба профільна, кутик, лист» ...
971 597,50 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Труба профільна 40х20x2

1 500
погонний метр
69006 Україна Запорізька область м.Запоріжжя вулиця Фанатська, 23-a
по 31-12-2025
44210000-5
Конструкції та їх частини


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Труба профільна 40х40x2

1 500
погонний метр
69006 Україна Запорізька область м.Запоріжжя вулиця Фанатська, 23-a
по 31-12-2025
44210000-5
Конструкції та їх частини


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Труба профільна 50х50x2

1 430
погонний метр
69006 Україна Запорізька область м.Запоріжжя вулиця Фанатська, 23-a
по 31-12-2025
44210000-5
Конструкції та їх частини


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Труба стальна водогазопровідна 21,3х2,8

600
погонний метр
69006 Україна Запорізька область м.Запоріжжя вулиця Фанатська, 23-a
по 31-12-2025
44210000-5
Конструкції та їх частини


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Труба стальна водогазопровідна 33,5х2,8

600
погонний метр
69006 Україна Запорізька область м.Запоріжжя вулиця Фанатська, 23-a
по 31-12-2025
44210000-5
Конструкції та їх частини


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кутик 40х40х4

800
погонний метр
69006 Україна Запорізька область м.Запоріжжя вулиця Фанатська, 23-a
по 31-12-2025
44210000-5
Конструкції та їх частини


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кутик 50х50х4

602
погонний метр
69006 Україна вулиця Фанатська, 23-a
по 31-12-2025
44210000-5
Конструкції та їх частини


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Арматура 10

600
погонний метр
69006 Україна Запорізька область м.Запоріжжя вулиця Фанатська, 23-a
по 31-12-2025
44210000-5
Конструкції та їх частини


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лист г/к 2х1000х2000

30
штука
69006 Україна вулиця Фанатська, 23-a
по 31-12-2025
44210000-5
Конструкції та їх частини


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лист г/к 3х1000х2000

30
штука
69006 Україна Запорізька область м.Запоріжжя вулиця Фанатська, 23-a
по 31-12-2025
44210000-5
Конструкції та їх частини


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФБУДКОМПЛЕКТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 22-03-2025 по 19-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Запорізька область, Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПОРТОВА, будинок 2, 69006 , Ліпченко Дмитро
Остаточна пропозиція:
968 976 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
01-04-2025, 13:36
Період подачі оскарження:
по 07-04-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 26-03-25, 13:45:05
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій).

Кінцева дата розгляду пропозиції: 19-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 31-03-25, 13:08:56
24

Відповідно до п.43 Особливостей (затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання вищезазначених вимог Замовник розміщує «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель» за наступними невідповідностями: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1.1.2.3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: «Якщо учасник є власником у довідці (стовпчик 5) зазначається назва, номер та дата документа, який підтверджує право власності.». Перелік виявлених невідповідностей: Всупереч вимогам Замовника, Учасником у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у п. 1 та п. 2 (стовпчик 5) - не зазначено дату документів які підтверджують право власності на транспортні засоби. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати/завантажити оновлену відповідну довідку. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1.3.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагає: «Довідку, складена у довільній формі, про виконання аналогічних договорів у кількості не менше 2 договорів за останні два роки1 з обов’язковим зазначенням назви контрагента (Замовника), ЄДРПОУ, номеру та дати укладеного договору, строк дії договору, предмету договору, загальної суми договору та фактичного стану виконання.». Перелік виявлених невідповідностей: Всупереч вимогам Замовника, Учасником у довідці про виконання аналогічних договорів учасник не зазначив ЄДРПОУ контрагента з яким укладено договір № 06/2024 від 25.01.2024. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати/завантажити оновлену відповідну довідку. 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1.3.3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагає: «Для підтвердження наявності аналогічних договорів (які зазначається у довідці за вимогою п.1.3.1. цього розділу), до довідки надати скан-копію договору та такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки) та істотні умови договору (предмет договору, суму договору2, строк дії договору). ** 2Допускається надання аналогічного договору без зазначення суми договору, яка може бути визначена Учасником як комерційна таємниця (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), але в такому випадку до такого договору Учасник обов’язково надає лист-відгук4; **** 4Лист-відгук повинен бути оформлений на бланку підприємства, організації (контрагента) за підписом керівника або уповноваженої особи, не раніше дати оголошення цієї закупівлі, з зазначенням номеру та дати договору, предмету виконаного договору/переліку поставленого товару, предмету виконаного договору/переліку поставленого товару, а також інформацію про повне виконання наданого аналогічного договору та по можливості: П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. У разі якщо аналогічний договір виконаний не на всю суму, у лісті-відгуку зазначається початкова сума договору та фактична сума договору. Перелік виявлених невідповідностей: Всупереч вимогам Замовника, Учасником у листі-відгуку не було зазначено предмет виконаного договору/переліку поставленого товару. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати/завантажити оновлений відповідний документ. 4. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до абз. 2 пп. 3 п. 2 Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: Електронна банківська гарантія повинна бути надана із копією договору про надання банківської гарантії з усіма додатками, підписаного обома сторонами. У разі, якщо окремий договір про надання гарантії не укладається, учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначаються законодавчі підстави не укладання вище вказаного договору. Перелік виявлених невідповідностей: Всупереч вимогам Замовника, Учасником у складі тендерної пропозиції не було надано копії договору про надання банківської гарантії з усіма додатками, підписаного обома сторонами або листа-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначаються законодавчі підстави не укладання вище вказаного договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати/завантажити відповідні документи. 5. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 4.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагає: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1. ****Додатково учасник зазначає в цій таблиці: документ, котрий підтверджує технічні якісні характеристики (з переліку пункту 4.3 цього додатку) із обов’язковим зазначенням номеру документу (або завантаженого файлу в електронній системі закупівель, для перевірки зазначених характеристик та відповідності наданих документів про відповідність. у разі не сертифікації товару, учасник зазначає лист-пояснення з номером и датою, в якому зазначається що зазначений товар (номенклатурна позиція зі списку Додатку 2 до тендерної документації) не сертифікується, з обов’язковим посиланням на чинні законодавчі нормативні акти. Перелік виявлених невідповідностей: Всупереч вимогам Замовника, у технічній специфікації складеній Учасником відповідно до таблиці 1 - не було зазначено номер документу котрий підтверджує технічні якісні характеристики товару. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати/завантажити оновлений відповідний документ.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-04-25, 13:08:56
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-11-010420-a-c1
Номер договору:
4421-23ВТ-Т
Дата підписання договору:
08-04-2025, 08:30
Строк дії договору:
з 08-04-2025 по 31-12-2025
968 976 UAH
Ціна договору
807 480 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФБУДКОМПЛЕКТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
968 976 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не залучатиму субпідрядників.
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-03-2025, 21:04:00
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Доказ:
Документ
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність правників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено11-03-2025, 15:21:01
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-03-2025, 11:03:37
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 15:19:59
        Інший
        публічний Видалено11-03-2025, 15:19:59
        Інший
        публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 15:19:59
        Інший
        публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 15:19:59
        Інший
        публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 15:19:59
        Інший
        публічний Видалено11-03-2025, 15:19:59
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-03-2025, 11:02:49
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-03-2025, 11:02:50
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-03-2025, 11:02:48
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 15:19:54
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 15:19:54
          2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 15:19:54
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 15:19:54
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 15:19:54
          4. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 15:19:54
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 15:19:54
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 15:19:54
          Способи підтвердження:
          Документ
          6. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 15:19:54
          7. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 15:19:54
          Способи підтвердження:
          Документ
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 15:19:54
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 15:19:54
          Способи підтвердження:
          Документ
          8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 15:19:54
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 15:19:54
          Способи підтвердження:
          Документ
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 15:19:54
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 15:19:54
          11. Наявність антикорупційної програми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
          Статус: Архівована
          Дата створення: 11-03-2025, 15:19:54
          Дата архівування:
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Архівована
          Дата створення: 11-03-2025, 15:19:54
          Дата архівування:
          1. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту «Труба профільна, кутик, лист», код 44210000-5 за ДК 021:2015 – «Конструкції та їх частини»
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Вид забезпечення тендерної пропозиції гарантія (банківська електронна), яка повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах” за № 639 від 15.12.2004 року (зі змінами), Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 % (грошовий вираз – 29 147,93 грн.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. В гарантії обов’язково повинні бути зазначені початковий та кінцевий термін її дії. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. Електронна банківська гарантія повинна бути надана із копією договору про надання банківської гарантії з усіма додатками, підписаного обома сторонами. У разі, якщо окремий договір про надання гарантії не укладається, учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначаються законодавчі підстави не укладання вище вказаного договору. 4. Гарантія, надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги» та повинен дозволяти з достовірністю встановити особу гаранта. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії Учасник надає у складі тендерній пропозиції сканований оригінал або копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком. 6. Банківська гарантія повинна відповідати наступним вимогам: - повинна бути оформлена на бланку Гаранта та підписана уповноваженою особою Гаранта та скріплена його печаткою; - повинна бути безвідклична (не може бути відкликана чи змінена без попереднього узгодження з беніфіціаром) та безумовна (банк-гарант виконує свої зобов’язання перед беніфіціаром після одержання його звичайної, нічим не обумовленої вимоги); - не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - термін сплати грошових коштів (суми тендерного забезпечення - гарантованої суми) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара) протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги; - банківським установам у колонтитулах тендерної гарантії слід указувати посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. У разі відсутності інформації про алгоритм перевірки кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки у тексті банківської гарантії, накладених на неї, учасник у складі тендерної пропозиції повинен розмістити (завантажити) окремий документ, викладений на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) з описом алгоритму можливості перевірки вищевказаних кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки, накладених на забезпечення тендерної пропозиції; - банківська гарантія має бути чинною з дати розкриття тендерної пропозиції; Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації про що додатково надається лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерна пропозиція, подана із забезпеченням, строк дії якого менший 90 календарних днів та не відповідає вимогам безвідкличності та безумовності відхиляється Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради 69006, м. Запоріжжя, вул. Фанатська, 23-А ЄДРПОУ 22144952 ІПН 221449508319 IBAN: UA763133990000026007055729503 в Банк Зап. ЗУ АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 313399
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 15:19:54
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 15:19:54
          1. Наявність фінансової спроможності
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту «Труба профільна, кутик, лист», код 44210000-5 за ДК 021:2015 – «Конструкції та їх частини»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 15:19:54
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту «Труба профільна, кутик, лист», код 44210000-5 за ДК 021:2015 – «Конструкції та їх частини»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 15:19:54
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту «Труба профільна, кутик, лист», код 44210000-5 за ДК 021:2015 – «Конструкції та їх частини»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність правників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 15:19:54
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту «Труба профільна, кутик, лист», код 44210000-5 за ДК 021:2015 – «Конструкції та їх частини»
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 15:19:54
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ