Період оскарження умов закупівлі - по 16-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 40 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області |
| ЄДРПОУ: | 38223651 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Мельничук |
| Телефон: | +380987916352 |
| E-mail: | melnychuk.andriy23@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 29008, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, вул.Озерна, 20/1 |
3 |
Протокол № 81 уповноваженої особи 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції «21» березня 2025 року м. Хмельницький Уповноважена особа - Мельничук Андрій Олегович ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю Металопластикові вікна (код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби) було подано 3 (три) тендерні пропозиції, а саме: • ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" код 39484237; • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" код 45023887; • ФОП "КОРИТНІК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" код 3022221056. Згідно з пунктом 35 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022р. (надалі – Особливості) - для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч.1 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" код 39484237. Відповідно до ч.10 ст.29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Проте, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" код 39484237 в процедурі відкритих торгів на закупівлю Металопластикові вікна (код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідностей: 1. Відповідно до підпункту 1 пункту 1 додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів). Довідка складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків), за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним договором відповідно до умов цієї Документації є договір, за яким Учасник постачав аналогічний за предметом закупівлі товар (металопластикові конструкції/ /металопластикові двері/металопластикові вікна) за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі (44220000-8 - Столярні вироби) з документальним підтвердженням його виконання (копія акту приймання-передавання товару або видаткової накладної тощо). Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного договору лише одного, що не відповідає вимогам підпункту 1 пункту 1 додатку 3 до тендерної документації. 2. Відповідно до підпункту 1 пункту 1 додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.2. не менше 2-ох копії договору за 2023-2025 рік, зазначеного у довідці у повному обсязі з документальним підтвердженням його виконання (копія акту приймання-передавання товару або видаткової накладної тощо). Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає копію лише одного договору та копію лише однієї видаткової накладної, що підтверджує виконання Учасником лише одного договору, що не відповідає вимогам підпункту 1 пункту 1 додатку 3 до тендерної документації. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів). Довідка складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків), за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним договором відповідно до умов цієї Документації є договір, за яким Учасник постачав аналогічний за предметом закупівлі товар (металопластикові конструкції/ /металопластикові двері/металопластикові вікна) за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі (44220000-8 - Столярні вироби) з документальним підтвердженням його виконання (копія акту приймання-передавання товару або видаткової накладної тощо). 2. Надати не менше 2-ох копії договору за 2023-2025 рік, зазначеного у довідці у повному обсязі з документальним підтвердженням його виконання (копія акту приймання-передавання товару або видаткової накладної тощо). Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИВ : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей. Уповноважена особа ______________ Мельничук Андрій Олегович
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.