Закупівлю оголошено - 11-03-2025, 12:52. Дата останніх змін - 08-04-2025, 15:42

Натяжна стеля (з монтажем), 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами за ДК 021:2015

Натяжна стеля (з монтажем), 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами за ДК 021:2015 ... Державна закупівля - UA-2025-03-11-006658-a Натяжна стеля (з монтажем), 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами за ДК 021:2015 від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500 від 3/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-11-006658-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-03-2025, 12:52
по 17-03-2025, 08:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-03-2025, 13:00
по 20-03-2025, 13:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Закупівля проводиться у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
126444
126 444 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:632,22 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
ЄДРПОУ:33111325 Досьє YouControl
Контактна особа:Ірина Грищенко
Телефон:+380637487333
E-mail:ntender_t0500@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
14017, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Натяжна стеля (з монтажем)
126 444 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Натяжна стеля 1560*3210

1
штука
14000 Україна Чернігівська область м.Чернігів
по 30-06-2025
44176000-4
Плівки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Натяжна стеля 1200*1300

1
штука
14000 Україна Чернігівська область м.Чернігів
по 30-06-2025
44176000-4
Плівки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Натяжна стеля 1590*1960

1
штука
14000 Україна Чернігівська область м.Чернігів
по 30-06-2025
44176000-4
Плівки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Натяжна стеля 4800*5910

1
штука
14000 Україна Чернігівська область м.Чернігів
по 30-06-2025
44176000-4
Плівки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Натяжна стеля 2820*3350

1
штука
14000 Україна Чернігівська область м.Чернігів
по 30-06-2025
44176000-4
Плівки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Натяжна стеля 4050*9730

1
штука
14000 Україна Чернігівська область м.Чернігів
по 30-06-2025
44176000-4
Плівки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Натяжна стеля 2300*4700

1
штука
14000 Україна Чернігівська область м.Чернігів
по 30-06-2025
44176000-4
Плівки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Натяжна стеля 2530*6330

1
штука
14000 Україна Чернігівська область м.Чернігів
по 30-06-2025
44176000-4
Плівки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Натяжна стеля 1500*5850

1
штука
14000 Україна Чернігівська область м.Чернігів
по 30-06-2025
44176000-4
Плівки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Натяжна стеля 3660*4750

1
штука
14000 Україна Чернігівська область м.Чернігів
по 30-06-2025
44176000-4
Плівки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Натяжна стеля 3480*4630

1
штука
14000 Україна Чернігівська область м.Чернігів
по 30-06-2025
44176000-4
Плівки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Натяжна стеля 1300*2190

1
штука
14000 Україна Чернігівська область м.Чернігів
по 30-06-2025
44176000-4
Плівки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Натяжна стеля 6170*9660

1
штука
14000 Україна Чернігівська область м.Чернігів
по 30-06-2025
44176000-4
Плівки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "БАБУЩАК ІРИНА ОЛЕГІВНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-03-2025 по 28-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Житомирська область, місто Бердичів, ВУЛИЦЯ ОДЕСЬКА, будинок 57 А, квартира 50, 13300, Ірина Бабущак
Остаточна пропозиція:
125 470 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-03-2025, 10:04

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-03-25, 18:53:05
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме п.11. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» -Учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та /або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 10). Сканована довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію* (у ствердній або заперечній формі) про те, що: - відомості про юридичну особу (вказати найменування Учасника), яка є учасником закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - службову (посадову) особу учасника (вказати найменування Учасника) закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі, фізичну особу (вказати ПІБ), яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - суб’єкт господарювання (учасник) (вказати найменування Учасника) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; - фізична особа (вказати ПІБ), яка є учасником закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа учасника (вказати ПІБ) закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - учасник закупівлі (вказати найменування Учасника) не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна або відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” **(крім нерезидентів); - юридична особа (вказати найменування Учасника), яка є учасником закупівлі (крім нерезидентів), має або не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); - учасник закупівлі (вказати найменування Учасника) не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”; - службова (посадова) особа учасника (вказати ПІБ) закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу (вказати ПІБ), яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; - учасник закупівлі (вказати найменування Учасника) не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. - учасник закупівлі (вказати найменування Учасника) виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки. **У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, учасник надає довідку у довільній формі з обґрунтуванням відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців громадських формувань з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України. Учасником на виконання цієї вимоги: У складі пропозиції Учасника наданий файл: «Довідка щодо відмови.pdf,», що містить Довідку № 01/10 від 18.03.2025 рок., в якому міститься загальна інформація (яка наведена замовником для прикладу) без конкретики, що не дає змоги чітко кваліфікувати пропозицію учасника, а саме: -у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна або відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” **(крім нерезидентів); - юридична особа ФОП Бабущак І.О., яка є учасником закупівлі (крім нерезидентів), має або не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);- учасник закупівлі виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. - учасник закупівлі ФОП Бабущак І.О. виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки. - Згідно розділу «Інша інформація» п.1. Зміст і спосіб подання пропозиції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі всі документи учасника в довільній формі ( довідки/листи /листи-роз’яснення/гарантійні листи / тощо) мають бути складені на фірмовому бланку (за наявності) після дати публікації оголошення про проведення закупівлі та до дати закінчення прийому пропозицій, із зазначенням дати, містити посилання на дану закупівлю (вказується ідентифікатор закупівлі та/або назва предмета закупівлі) та підписані особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірені печаткою (в разі використання) або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом. Учасником на виконання цієї вимоги: У складі пропозиції Учасника наявний файл «4. Довідка про учасника.docx», який не містять посилання на закупівлю (ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015) та Індивідуального податкового номеру. 2). На підтвердження відповідності технічним і якісним вимогам до закупівлі: заповнений та підписаний згідно з вимогами Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та інші документи, які вимагаються в Додатку № 2 до оголошення. Учасником на виконання цієї вимоги: У складі пропозиції Учасника наявний файл «2.Тех вимоги.docx», в якому міститься невідповідність в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, а саме: - Учасником в таблиці «1. Перелік товару, що є предметом закупівлі, та його характеристики* (Специфікація)» Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено виробником товару ТОВ «Фокс Арт», Країна походження товару - Україна, КНР, на той же час в Учасника наявні файли «16. Висновок на плівку+протокол.pdf» на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі, в якому значиться Країна-виробник «Zhejiang MSD New Material Co., Ltd», Honggi Road 11, Haining Warp Knitting Industrial Park, Jiaxing, China, Китай та Заявник експертизи ТОВ «ВІЗОН ДЕКОР», Україна, 61036, м. Харків, вул. Ковтуна, 50 код за ЄДРПОУ 42271753, а також файл «17.Висновок СЕС Плівка Best Grand.pdf» в якому зазначено - Країна походження. країна виробник: Китай. Best Grand International Limited та Заявник: ТОВ "БЕСТ ГРАНД "УКРАЇНА”, Україна, 49051, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Калинова, будинок. 12, офіс 10, код за ЄДРПОУ 45219942, що не підтверджує інформації зазначеної Учасником в таблиці Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, такі документи: - Привести у відповідність довідку пункту 10; - Привести у відповідність файл «4. Довідка про учасника.docx» до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - Привести у відповідність файл «2.Тех вимоги.docx», для ідентифікації виробника товару та країни походження такого товару запропонованого учасником закупівлі у складі своєї пропозиції.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-03-25, 18:53:05
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-11-006658-a-a1
Номер договору:
106
Дата підписання договору:
07-04-2025, 15:37
Строк дії договору:
з 07-04-2025 по 31-12-2025
125 470 UAH
Ціна договору
125 470 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "БАБУЩАК ІРИНА ОЛЕГІВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
125 470 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-03-2025, 19:16:10
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 12:54:00
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 12:52:15
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 12:52:15
              Тип документа: Кошторис (розрахунок вартості)
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Кошторис (розрахунок вартості)
                публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 12:52:15
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 12:52:15
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 12:52:15
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ