| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 92 554,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 462,77 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45371501 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://grmu.com.ua |
| Контактна особа: | Олександра Моклович |
| Телефон: | +380679185980 |
| E-mail: | o.moklovych@ivf.naftogaz.com |
| Місцезнаходження: | 76010, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківський р-н місто Івано-Франківськ , вул.Ленкавського будинок 20 |
3 |
Замовником під час розгляду пропозиції учасника в процедурі спрощеної закупівлі: «Ручний інструмент» код за ДК 021:2015 44510000-8 Знаряддя (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-10-013268-a) виявлено невідповідності в документах, що подані Товариством з обмеженою відповідальністю "Електротехнічна компанія "Техномрія", а саме: - На виконання вимог пункту 4 «Інші документи що має надати Учасник у складі пропозиції» Додатку 2 Інструкції з підготовки пропозиції документації закупівлі, Учасником не надано опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8). - На виконання вимог пункту 4 «Інші документи що має надати Учасник у складі пропозиції» Додатку 2 Інструкції з підготовки пропозиції документації закупівлі, Учасником надано опитувальник опитувальник юридичної особи (Додаток 6) – заповнений частково, відсутня/надана частково інформація в п.6.а, 7. - На виконання вимог пункту 5 «Інші документи що має надати Учасник у складі пропозиції» Додатку 2 Інструкції з підготовки пропозиції документації закупівлі, Учасником не надано Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей № 1178, а саме: Учасник повинен надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер та електронний підпис/печатку. Документ повинен бути не більше місячної давнини стосовно дати розкриття пропозицій учасників. - На виконання вимог пункту 7 «Інші документи що має надати Учасник у складі пропозиції» Додатку 2 Інструкції з підготовки пропозиції документації закупівлі, Учасником надано копію структури власності не за формою та змістом , визначеним відповідно до законодавства. Для усунення невідповідностей Учасник повинен завантажити документи відповідно до вищезазначених вимог документації спрощеної закупівлі. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.