Закупівлю оголошено - 07-03-2025, 19:15. Дата останніх змін - 30-04-2025, 12:24

Каністра паливна

Каністра паливна... Державна закупівля - UA-2025-03-07-009678-a Каністра паливна від замовника Військова частина Т0920 від 3/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-07-009678-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-03-2025, 19:15
по 13-03-2025, 08:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-03-2025, 20:00
по 18-03-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 19-03-2025, 11:47
по 19-03-2025, 12:34

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
57400
57 400 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:287 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина Т0920
ЄДРПОУ:26632252 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Сухорукова
Телефон:380671889893
E-mail:gdzt0920@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1.
57 400 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 19-03-2025, 11:47
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Каністра паливна

40
штука
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
44610000-9
Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОЛЛ-ІТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 17-04-2025 по 25-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРА ПИРОГОВСЬКОГО, будинок 19, корпус 3, 03110, Василь Іщенко
Остаточна пропозиція:
32 994 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
36 180 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
24-04-2025, 08:51

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-04-25, 17:27:15
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника товару, країну походження товару).» Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію (файл «Цінова пропозиція (12).pdf.asice»), але вказана сума пропозиції не відповідає розрахунку. «15.3. Для юридичних осіб - статут Учасника або інший установчий документ, а у разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.» Встановлено, що Учасник надав Статут (файл «_Статут (нова редакція)__1.pdf.asice (10)»), але не надав інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Для Статуту. «15.8. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування (українською та англійською мовами); організаційно-правова форма; власники (усі учасники/засновники/акціонери суб’єкта господарювання); кінцевий бенефіціарний власник (або вкажіть про його відсутність) та структура власності суб’єкта господарювання; термін ведення господарської діяльності; якщо учасник є дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії – вказати повну назву підприємства/компанії; юридичну адресу; поштову або фактичну адресу; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); тел./факс; е-mail; адреса веб-сайту (за наявністю) посаду та громадянство керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ та громадянство).» Встановлено, що Учасник надав Відомості про учасника (файл «Відомості про підприємство (4).pdf.asice»), але в наданій довідці відсутня інформація про: «кінцевий бенефіціарний власник (або вкажіть про його відсутність) та структура власності суб’єкта господарювання;» та громадянство керівника підприємством. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-04-25, 17:27:15
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-07-009678-a-b2
Номер договору:
382
Дата підписання договору:
29-04-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 29-04-2025 по 31-12-2025
32 994 UAH
Ціна договору
27 495 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Приватне Підприємство " Інстал - Сервіс"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 11-04-2025 по 19-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вул.Бальзака,26а кв.37, 02225, Надолинська Тетяна
Остаточна пропозиція:
26 972 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
36 519,84 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ТАШКІНОВА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 11-04-2025 по 19-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, місто Конотоп, вул. Лазаревського, 6, 41600, Наталья Ташкінова
Остаточна пропозиція:
26 970 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
32 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ТАШКІНОВА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-03-2025 по 27-03-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, місто Конотоп, вул. Лазаревського, 6, 41600, Наталья Ташкінова
Остаточна пропозиція:
26 970 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
32 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-03-2025, 11:32

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-03-25, 18:54:21
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника товару, країну походження товару).» Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію, № 1 від 16.03.2025 р., але в розділі «Вартість пропозиції» не вказав загальну вартість предмету закупівлі (стартова сума аукціону) в гривнях цифрами та прописом з/без урахуванням ПДВ. «15.2. Документи, що підтверджують статус та повноваження посадової особи або представника учасника на підписання тендерної пропозиції: Для фізичної особи – підприємця: - скан-копія оригіналу (завірена копія) всіх сторінок паспорту, де є будь-які відмітки (у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки) або двостороння скан-копія оригіналу (завірена копія) ID-картки з додатком, що містить безконтактний електронний носій, - скан-копія оригіналу (завірена копія) довідки (або дублікату довідки) про РНОКПП.» Встановлено, що Учасник надав скан-копію паспорта (файл «Для тендер паспорт Ташкинова»), але не всі сторінки паспорту, де повинні міститися відмітки, відскановані. «15.10. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, у якому учасник гарантує, що учасник або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”.». Встановлено, що Учасник не надав зазначений Гарантійний лист. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-03-25, 18:54:21

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ТАШКІНОВА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
26 970 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
32 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
16-03-2025, 21:31:15
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Приватне Підприємство " Інстал - Сервіс"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
26 972 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
36 519,84 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-03-2025, 15:45:21
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ОЛЛ-ІТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
32 994 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
36 180 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-03-2025, 09:17:34
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП ХРАПИЦЬКИЙ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
34 001 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
36 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-03-2025, 17:43:09
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Перша будівельна база"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
42 799,68 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
42 799,68 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-03-2025, 18:09:39
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПІ ПЛЮС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
55 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
55 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-03-2025, 19:32:02
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 19:15:53
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 19:15:42
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 19:15:42
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 19:15:42
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 19:15:42
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ