Період оскарження умов закупівлі - по 14-03-2025, 00:00
Детальна інформація стосовно предмета закупівлі зазначена в документації, яка додається
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 35 658,25 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 178,29 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Філія "ЦТС "Ліски" АТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081373 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.liski.ua/ |
| Контактна особа: | Площенюк Олена Володимірівна |
| Телефон: | 380444653513 |
| E-mail: | OZ7@LISKI.UA |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Альшаєв Олександр Миколайович у закупівлі № UA-2025-03-07-008736-a (Набір ключів, код ДК021:2015 - 44510000-8 Знаряддя) до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, відповідно до частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.
1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції учасника ФОП Альшаєв Олександр Миколайович, що подана для участі у закупівлі № UA-2025-03-07-008736-a (Набір ключів, код ДК021:2015 - 44510000-8 Знаряддя). 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей, відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей. Уповноваженою особою під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Альшаєв Олександр Миколайович, що подана для участі у закупівлі № UA-2025-03-07-008736-a (Набір ключів, код ДК021:2015 - 44510000-8 Знаряддя виявлено: 1. не надано документи, надання яких передбачено тендерною документацією, а саме: а) відповідно до вимоги пп.1.1 п.1 Додатку 2: на продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України. б) відповідно до вимоги пп. 2.1 п. 2 Додатку 2: якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції. Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником. Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000. ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95; в) відповідно до вимоги пп.6.1 п.6: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією). Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 60 (шістдесяти) календарних днів відносно дати його подання. Учасник повинен надати цей витяг в електронному вигляді або скан-копію витягу в паперовій формі, отримані відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5. Звертаємо увагу учасника, ФОП Альшаєв Олександр Миколайович, що в Додатку А Технічні вимоги до продукції та Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що предмет закупівлі підлягає добровільній оцінці відповідності. Крім того, учасником у складі тендерної пропозиції надано документи у форматі PDF у той час, як тендерною документацією передбачено надання цих документів у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП, а саме: - цінова пропозиція (п.3 Додатку 2 та Додаток 4); - довідка з відомостями про учасника (пп. 6.2 п.6 Додатку 2).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.