Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2025, 00:00
закупівля здійснюється за рахунок коштів (ЮНІСЕФ) наданих Постановою КМУ №1114 від 26.09.2024р.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 149 658 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 748,29 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Врадіївської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 44004664 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Бойко |
| Телефон: | 0667804617 |
| E-mail: | osvita_vrad@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 56301, Україна, Миколаївська область,смт Врадіївка, вул.Незалежності,104 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Після завершення аукціону електронною системою уповноважена особа (далі УО) приступила до перевірки документів 1 учасника, під час звіряння документації замовника та потенційного переможця закупівлі УО Бойко Ю.Ю. було виявлено вагому помилку в додатку 5 до ТД допущену замовником при затвердженні тендерної документації, а саме не вірно вказані заміри металопластикових конструкцій у Врадіївському ліцеї №2 до мм. Так як дані заміри не відповідають існуючим конструкціям, які потрібно замінити і зміни в ТД замовник внести вже не може тому виникла необхідність відмінити торги
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
30-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 19-03-2025, 11:42 по 30-03-2025, 00:00
Документи:
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.