Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 587 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 25 875 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 2196 |
| ЄДРПОУ: | 14321825 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dpsu.gov.ua/ua/ |
| Контактна особа: | Бузян Ольга Миколаївна |
| Телефон: | 380486233867 |
| E-mail: | tender2196@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | ......, Україна, Одеська область,Подільськ, ...... |
2 |
Шановний учасник! Прошу вас у 24 години надати необхідні документи згідно до Додатку 1, а саме: 1.1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не менше одного договору. Аналогічним вважається договір про поставку товару аналогічного предмета закупівлі - за кодом ДК 021:2015- 44140000-3 «Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами». 1.1.2. Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; 1.1.3. Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.