Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 178 735 080 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 787 350,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина А3160 |
| ЄДРПОУ: | 26614001 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Веремієнко Ліна Михайлівна |
| Телефон: | 380463126330 |
| E-mail: | a3160@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 16612, Україна, Чернігівська область,Ніжин, вул. Прилуцька, 96А |
8 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
відмінити процедуру закупівлі за ДК 021:2015 - 44110000-4 «Конструкційні матеріали»: Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (або еквівалент), ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-05-014954-a, відкриті торги з особливостями, відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі” та підпункту 2 пункту 50 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)” у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли у ході проведення процедури закупівлі, а саме- виявлені порушення ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ідентифікатор UA-M-2025-03-24-000090: 1. відповідно до вимог абзацу 17 пункту 47 Особливостей Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. В ході моніторингу встановлено, що Замовником не надано технічної можливості учаснику процедури закупівлі підтвердити підстави, шляхом самостійного декларування в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а саме, що юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом), чим порушено підпункт 10 пункту 47 Особливостей. 2. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АСКБ» з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Пунктом 1 додатку 2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації Замовником передбачено вимогу: «Наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить відомості про перелік власного або орендованого обладнання, що необхідне для виробництва вказаної продукції. Інформація обов’язкова для виробників і не обов’язкова для інших учасників. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням». Згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, предметом закупівлі є піраміда загороджувальна ПЗ-1. Учасником закупівлі ТОВ «АСКБ» у складі тендерної пропозиції надано інформацію (вих. № б/н від 10.03.2025 р), що виробником вказаних пірамід є саме ТОВ «АСКБ». Учасником закупівлі ТОВ «АСКБ» у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо наявності матеріально-технічної бази та технології від 12.03.2025 № б/н, відповідно до якої учасником має автотранспорт (на підставі договору надання послуг) та нежитлове приміщення (на підставі договору оренди). Проте, у наданій довідці відсутня інформація щодо будь-якого обладнання, необхідного саме для виробництва вказаної продукції (власного або орендованого), а також, у складі тендерної пропозиції відсутні копії документів щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням, чим порушено вимоги пункту 1 додатку 2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації. Згідно з пунктом 3 додатку 2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації Замовником передбачено вимогу: «Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (під аналогічними договорами розуміються договори про придбання товарів вказаних у Додатку 1 до тендерної документації та відповідно до технічних характеристик, що вказані в Додатку 3». Згідно з Додатком 3 до Тендерної документації однією з технічних характеристик предмета закупівлі є клас міцності бетону, зокрема - «клас міцності - С25/30». Проте, учасником ТОВ «АСКБ» у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір (договір поставки від 13.12.2024 № 61), предметом якого є товар з характеристикою бетону - «клас міцності - С20/25», чим не дотримано вимогу пункту 3 додатку 2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації Замовника. Крім того, у ході моніторингу встановлено, що відповідно до вимог тендерної документації Замовника, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 05.03.2025 № 44, передбачалося постачання товару трьома партіями в кількості 41 800 од. до 31.03.2025, 41800 од. до 30.04.2025 та 42000 од. до 31.05.2025. В подальшому, 08.03.2025, Замовником внесено зміни до тендерної документації в частині обсягів партій постачання предмету закупівлі, зокрема, передбачено постачання предмету закупівлі двома партіями в обсягах 62800 од. до 30.04.2025 та 62800 од. до 31.05.2025. 3. Пунктом 2 додатку 3 «Технічні вимоги» до тендерної документації Замовник передбачив вимогу, що «учасник, у складі тендерної пропозиції, повинен надати Замовнику Висновок структурного підрозділу Управління представництва замовника Міністерства оборони України про спроможність на виготовлення та постачання Піраміди загороджувальної ПЗ-1, відповідно до технічних вимог Замовника (додаток 3 до Документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ))». Згідно з наданим у складі тендерної пропозиції ТОВ «АСКБ» висновком 155 військового представництва Міністерства оборони України від 24.02.2025 № 1022/314, виробничі спроможності учасника складають виготовлення 44 тисяч одиниць виробів на місяць (що відповідає вимогам щодо обсягів постачання відповідно до першої версії тендерної документації). Враховуючи викладене, наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «АСКБ» висновок 155 військового представництва Міністерства оборони України від 24.02.2025 № 1022/314, не підтверджує спроможність учасника на виготовлення та постачання піраміди загороджувальної ПЗ-1 в обсягах 62800 од. до 30.04.2025 та 62800 од. до 31.05.2025 (при цьому, згідно з наданою учасником ТОВ «АСКБ» довідкою від 10.03.2025 вих. № б/н залучення ним субпідрядників (співвиконавців) не передбачено), а отже учасником ТОВ «АСКБ» не дотримано вимоги пункту 2 додатку 3 «Технічні вимоги» до тендерної документації. Виконати зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни процедури закупівлі, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.»
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
19-04-2025, 00:00
Період оскарження:
з 08-04-2025, 09:01 по 19-04-2025, 00:00
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля за ДК 021:2015 - 44110000-4 «Конструкційні матеріали»: Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (або еквівалент), ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-05-014954-a Вимога Додаток 2 до Документації Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством, п.1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - підстава для відмови учаснику у участі в процедурі закупівлі п.п. 10, п.47 Особливостей, юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом). Вимога Додаток 3 до Документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Документи, які Учасник повинен надати в складі пропозиції* 1. Гарантійний лист від учасника, про те, що Піраміда загороджувальна ПЗ-1 буде супроводжуватись такими документами: технічні умови, або державний сертифікат відповідності ЄСКД, сертифікати якості на сировину для виробництва: щебінь, пісок, цемент, метал. – не надав Учасник 2. Завантаження, доставка на територію складу Замовника відбувається за рахунок Постачальника в обумовлений Замовником час в присутності представника Постачальника ( надати гарантійний лист) – надано з відхиленням від вимоги Замовника. Прийнято рішення відповідно до п.43 Особливостей розмістити в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме Учасник має завантажити: - - надати інформацію про наявність (чи відсутність) антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом). - гарантійний лист від учасника, про те, що Піраміда загороджувальна ПЗ-1 буде супроводжуватись такими документами: технічні умови, або державний сертифікат відповідності ЄСКД, сертифікати якості на сировину для виробництва: щебінь, пісок, цемент, метал. - завантаження, доставка на територію складу Замовника відбувається за рахунок Постачальника в обумовлений Замовником час в присутності представника Постачальника ( надати гарантійний лист) – надано з відхиленням від вимоги Замовника. - Повторно надати виправлений документ «18_[12-03-2025 23.10.40]Відомості про Учасника» з уточненими даними, зокрема номером телефону контактної особи Учасника для зворотного зв’язку. Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.43 Особливостей Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.