Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2025, 00:00
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 27 380 015 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 136 900,08 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081347 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://uz.gov.ua |
| Контактна особа: | Чайковська Олена Вікторівна |
| Телефон: | 380444650882 |
| E-mail: | 2019tender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область,Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
2 |
Прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій за наступним тендером, у зв’язку з потребою оброблення великого об’єму інформації
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за процедурою закупівлі: ««ЦЗВ-25Т_061_ВО: Фанера (44190000-8 Конструкційні матеріали різні)» за оголошенням № UA-2025-03-05-011360-a в тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ОДЕК " УКРАЇНА (надалі - Учасник): 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Згідно п. 3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник має надати Цінову пропозицію за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації. Учасник виклав другий абзац пункту 2 Цінової пропозиції у редакції: «Цією заявкою-пропозицією ми погоджуємося з основними умовами договору, викладеними в тендерній документації.». Однак вказана редакція не відповідає другому абзацу пункту 2 форми Цінової пропозиції Додатку 4 до тендерної документації: «Цією пропозицією ми погоджуємося з умовами проекту договору про закупівлю, викладеним в Додатку 6 до тендерної документації.». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: Пункт 3 Додатку 2 до тендерної документації, Додаток 4 до тендерної документації. 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати належним чином оформлений документ, згідно з пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації, Додатком 4 до тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому зазначаємо, що відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.