Закупівлю оголошено - 05-03-2025, 11:10. Дата останніх змін - 14-03-2025, 14:17

Лінолеум

Лінолеум... Державна закупівля - UA-2025-03-05-003875-a Лінолеум від замовника Липоводолинська селищна рада від 3/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-05-003875-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-05-001679-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-03-2025, 11:10
по 10-03-2025, 08:00

Якість Товару, що поставляється, повинна відповідати стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості. Товар, який Продавець зобов’язується передати Покупцю, має відповідати вимогам до його якості на момент його передачі Покупцю, а також протягом строку придатності (гарантійного терміну). Продавець гарантує якість та надійність Товару. Відповідно до типу Товару (виду, асортименту, сортаменту) у документах, що засвідчують якість Товару, та/або на упаковці/етикетці Товару встановлюється: гарантійний строк на Товар; термін придатності. У разі істотного порушення вимог щодо якості Товару (виявлення недоліків, які не можна усунути, недоліків, усунення яких пов'язане з непропорційними витратами або затратами часу, недоліків, які виявилися неодноразово чи з'явилися знову після їх усунення) Покупець має право за своїм вибором: 1) відмовитися від договору; 2) вимагати заміни Товару. Продавець відповідає за недоліки Товару, якщо Покупець доведе, що вони виникли до передання Товару Покупцеві або з причин, які існували до цього моменту.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
9000
9 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Липоводолинська селищна рада
ЄДРПОУ:04390972 Досьє YouControl
Контактна особа:Мусієнко Лідія Василівна
Телефон:+380545251191
E-mail:ldolsr2014@ukr.net
Місцезнаходження:
42500, Україна, Сумська область,селище Липова Долина, вулиця Полтавська,32
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лінолеум

16
метр квадратний
42500 , Україна , Сумська область , селище Липова Долина , вулиця Полтавська,32 ,
по 31-03-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Дизайн під паркет, ламінатТакАктивна05-03-2025, 10:59
Колірсвітло-сірийАктивна05-03-2025, 10:59
Ширина рулону2.5мАктивна05-03-2025, 10:59
За будовоюгетерогеннийАктивна05-03-2025, 10:59
Товщина захисного шару0.3ммАктивна05-03-2025, 10:59
Товщина3.3ммАктивна05-03-2025, 10:59
Клас зносостійкості32Активна05-03-2025, 10:59
ОсноваповстьАктивна05-03-2025, 10:59
Матеріал покриттяПВХАктивна05-03-2025, 10:59
БрендTARKETTАктивна05-03-2025, 10:59
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 11:10:11
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 10:59:34
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за Товар здійснюються в національній валюті України – гривні, у безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Продавця. Оплату вартості поставленого Товару, що здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету Покупець здійснює за фактично поставлений Товар, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати поставки Товару та підписання видаткової накладної. Оплата, здійснюється в межах бюджетного фінансування. Відсутність бюджетного фінансування є підставою для відстрочення зобов’язання із здійснення платежу. Відстрочення платежу у зв’язку із відсутністю бюджетного фінансування не є порушенням строку оплати. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Покупця, оплата за передані товари здійснюється протягом десяти робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а у разі зміни бюджетного фінансування Покупець письмово повідомляє про це Продавця, який зобов’язаний призупинити поставку товару з моменту отримання повідомлення. Оплата за надані товари здійснюватиметься Державною казначейською службою в порядку черговості здійснення платежів відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021р. №590. До рахунка додаються: накладна, акт приймання–передавання товару або товаротранспортна накладна
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          Умови доставки:
          Подія:
          Підписання договору
          Опис:
          Продавець здійснює одноразову поставку та передачу Товару Покупцю разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього Договору до 31 березня 2025 року за кінцевим місцем призначення, що знаходиться за адресою: 42500, Сумська область, Роменський район, с-ще Липова Долина, вул. Полтавська,32 . Перехід права власності на Товар відбувається в момент підписання Сторонами видаткової накладної. Товар повинен бути наданий у тарі та (або) упакований звичайним для нього способом в упаковку, а в разі їх відсутності - способом, що забезпечує зберігання Товару від пошкоджень та втрат під час звичайних умов зберігання, транспортування та розвантаження, якщо Покупцем не встановлено додаткових вимог до упаковки партії Товару. На момент поставки Товару Продавець надає видаткову накладну, документ, що підтверджує те, що Товар відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу. Прийняття Товару за кількістю та якістю буде здійснено представниками Покупця у присутності представника Продавця відразу після прибуття Товару до місця поставки. У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару, або нестача будь-якої його кількості, представник Покупця, спільно з представником Продавця, відображає це у видатковій накладній, про що складається відповідний Акт. У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару, або нестача будь-якої його кількості, Продавець зобов’язаний у 5-ти денний строк з дня виявлення недоліку поставити Покупцю недопоставлену частину Товару та негайно розпочати усунення порушень за свій рахунок, відшкодовуючи всі збитки, яких може при цьому зазнати Покупець.
          Тип доставки:
          Одноразова поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ТОВ "Епіцентр К"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БЕРКОВЕЦЬКА, будинок 6-К, 04128, Юрченко Наталія Олександрівна
          Остаточна пропозиція:
          8 888,64 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          10-03-2025, 08:24
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-03-05-003875-a-a1
          Номер договору:
          83
          Дата підписання договору:
          14-03-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 14-03-2025 по 31-12-2025
          Інформація про підписанта покупця
          ПІБ підписанта:
          Штанько Володимир Олексійович
          E-mail підписанта:
          ldolsr2014@ukr.net
          Посада підписанта:
          Селищний голова
          Підписант діє на підставі:
          Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"
          Номер IBAN:
          UA388201720344230007000036509
          Телефон підписанта:
          +380955002709
          8 888,64 UAH
          Ціна договору
          7 407,20 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВ "Епіцентр К"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          8 888,64 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          06-03-2025, 09:22:39
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          Фізична особа-підприємець Бондаренко Сергій Станіславович   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          8 960 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          05-03-2025, 15:27:52
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ