Період оскарження умов закупівлі - по 08-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 435 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 350 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП ""Луцькводоканал"" |
| ЄДРПОУ: | 03339489 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://Vd.lutsk.ua |
| Контактна особа: | Наталія Пасічник |
| Телефон: | +380673344480 |
| E-mail: | vdzakypku@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 43010, Україна, Волинська область,місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26 |
2 |
ПРОТОКОЛ № 49 уповноваженої особи з публічних закупівель Час 10:00 год. 17.03.2025р. ПОРЯДОК ДЕННИЙ : Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника – ПП "ІНТЕХПОСТАЧ", яка визначена найбільш економічно вигідною по закупівлі: Будівельні товари, код ДК 021:2015, 44420000-0, (Люки для оглядових колодязів) (далі - Закупівля). Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-03-03-003701-a 1. По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з тим, що є необхідність детально розглянути документи, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі: Будівельні товари, код ДК 021:2015, 44420000-0, (Люки для оглядових колодязів), є необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів 2. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей, є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника - ПП "ІНТЕХПОСТАЧ" по закупівлі: Будівельні товари, код ДК 021:2015, 44420000-0, (Люки для оглядових колодязів), яка за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа Н.О. Пасічник
ПРОТОКОЛ № 50 уповноваженої особи з публічних закупівель Час 10 30 год. 17.03.2025 р. ПРИСУТНІ: Уповноважена особа з публічних закупівель Пасічник Н.О. ПОРЯДОК ДЕННИЙ : Про усунення невідповідностей в документах учасника ПП "ІНТЕХПОСТАЧ" по закупівлі: Будівельні товари, код ДК 021:2015, 44420000-0, (Люки для оглядових колодязів). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: ID: UA-2025-03-03-003701-a 1. На виконання норм ч.9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості) було розглянуто тендерну пропозицію ПП "ІНТЕХПОСТАЧ" по закупівлі: Будівельні товари, код ДК 021:2015, 44420000-0, (Люки для оглядових колодязів), яка за результатом аукціону є найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації. При розгляді тендерної пропозиції учасника ПП "ІНТЕХПОСТАЧ" по закупівлі: Будівельні товари, код ДК 021:2015, 44420000-0, (Люки для оглядових колодязів), та документів, які були завантажені Учасником у складі тендерної пропозиції в електронну систему закупівель, було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника містить невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Так в пропозиції ПП "ІНТЕХПОСТАЧ" по закупівлі: Будівельні товари, код ДК 021:2015, 44420000-0, (Люки для оглядових колодязів) документи, передбачені тендерною документацією, надані учасником не в повному обсязі, зокрема відсутні: наступні документи: - Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: для керівника учасника – копія наказу про призначення директора. П. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” , п. 43 Особливостей передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, вважаю за необхідне розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі вищезазначеного: ВИРІШИЛА: 1) Керуючись п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ПП "ІНТЕХПОСТАЧ" по закупівлі: Будівельні товари, код ДК 021:2015, 44420000-0, (Люки для оглядових колодязів). 2) Вимагати від ПП "ІНТЕХПОСТАЧ" надати протягом 24 годин з моменту розміщення цієї вимоги (п. 44 Особливостей), - копію наказу про призначення директора Уповноважена особа з публічних закупівель Пасічник Н.О..
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.