Період оскарження умов закупівлі - по 08-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 77 961,12 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 389,81 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38362734 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.kh.dsns.gov.ua |
| Контактна особа: | Юрій Грачов |
| Телефон: | +380577120083 |
| E-mail: | 4dprz.kh@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 61000, Україна, Харківська область,місто Харків, вул. Полтавський Шлях, будинок 50 |
3 |
13.03.2025. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в документах. Опис: Вимога про усунення невідповідності в документах, що подані учасником у складі своєї тендерної пропозиції. На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), 4 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Харківській області оголошено процедуру закупівлі – «Відкриті торги з особливостями» щодо закупівлі за предметом: Металопластикові вікна згідно ДК 021:2015 за кодом CPV: 44220000-8 – Столярні вироби (Металопластикові вікна до приміщення пожежного депо), ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-03-003292-a. Пунктом 43 Особливостей, визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідності в електронній системі закупівель. Цим самим пунктом визначено, що саме може бути невідповідністю. Відповідно до вимог Розділу 5 тендерної документації, пункту 2 Додатку 3 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Замовник у складі тендерної документації вимагає від учасника подати в електронному вигляді через електронну систему закупівель копію опису за підписом державного реєстратора. На підставі вищевикладеного вимагаємо надати документ згідно наведеного пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації. Уповноважена особа Юрій ГРАЧОВ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.