Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2025, 00:00
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-02-26-013641-a, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Критерій оцінки – ціна 100%.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 14 491 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 144,91 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 42795490 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://tsoua.com/ |
| Контактна особа: | Головачова Марія Василівна |
| Телефон: | 380442936381 |
| E-mail: | GOLOVACHOVA-MV@TSOUA.COM |
| Місцезнаходження: | Україна, Київська область,Київ, |
1 |
Строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ГРУПА "СІОПЛАСТ (ЄДРПОУ 45841874) по предмету закупівлі «Фарби (Емаль)» (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-03-003058-a) продовжено до 20 робочих днів.
Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до вимоги п.п.1.1.1 п.1.1. розділу І Додатку 2 до тендерної документації, Учасником в складі тендерної пропозиції надано (завантажено) Гарантійний лист Учасника (файл «Гарантійний лист.pdf від 11 березня2025»). Даний гарантійний лист складений не за формою, яка наведена в Додатку 1.1 до тендерної документації. Також учасником ТОВ «ВГ «Сіопласт» на пропозицію в цілому накладено електронну печатку підприємства ТОВ «ВГ «Сіопласт» та не накладено електронний цифровий підпис керівника учасника – директора ТОВ «ВГ «Сіопласт» Подякон Ю.М., чим недотримано вимоги п. 1 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п.п.1.1.1 п.1.1. розділу І Додатку 2 до тендерної документації. 2. п. 1 Розділу II Додатку 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Оригінал або електронна копія або сканована копія ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА УЧАСНИКА, який складений за формою та відповідно до вимог, які наведені в Додатку 1.1 до тендерної документації. 2. Учасник повинен виконати вимогу пункту 1 розділу ІI Додатку 2 до тендерної документації. При цьому приведення документів у відповідність вимогам, що передбачені п.1.1.1 розділу І Додатку 2 та п. 1 Розділу II Додатку 2 до тендерної документації не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.