Період оскарження умов закупівлі - по 05-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 731 700 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 660 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління поліції охорони в Одеській області |
| ЄДРПОУ: | 40108934 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.guard.np.gov.ua |
| Контактна особа: | Віталій Поліщук |
| Телефон: | +380487408108 |
| E-mail: | alexbmw220@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65074, Україна, Одеська область,м.Одеса, Малиновський р-н, вул. Академіка Філатова, 70 А |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - не надана довідка, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі, чим порушено вимоги підпункту 3 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - за результатами перевірки наданої тендерної пропозиції встановлено що, ціна за одиницю товару ймовірно не вірно вказана (якщо перемножити вказану ціну за одиницю товару, то загальна вартість тендерної пропозиції відрізняється від вартості тендерної пропозиції, яка розміщена шляхом заповнення електронних полів), чим порушено вимоги підпункту 3.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - не надана довідка, у вигляді довідки-згоди з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, які визначені у додатку 2 до тендерної документації та гарантування їх виконання, чим порушено вимоги підпункту 1 пункту 6 розділу 3 тендерної документації. Керуючись пунктом 43 особливостей, встановлених постановою №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: - надати довідку, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі. - надати заповнену тендерну пропозицію у формі, наведеній у додатку 1 до тендерної документації. - надати оригінал інформаційної довідки, у вигляді довідки-згоди з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, які визначені у додатку 2 до тендерної документації та гарантування їх виконання.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.