Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 272 957 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 729,57 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Вінницяоблводоканал |
| ЄДРПОУ: | 03339012 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Якименко |
| Телефон: | +380432537398 |
| E-mail: | uovinvodokan@vinvk.com.ua |
| Місцезнаходження: | 21022, Україна, Вінницька область,місто Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 173 |
2 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника МПП "РУСЛАНА" в процедурі відкритих торгів з особливостями по предмету — Люки каналізаційні брендовані та кільця(код ДК 021:2015- 44420000-0 Будівельні товари), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1. Згідно п. 1 приміток Додатку 1 Тендерної документації, усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) або підпис КЕП (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). В порушення зазначеної вимоги учасником надано в складі тендерної пропозиції копії документів не засвідчені підписом учасника та печаткою або підписом КЕП. Для усунення вищевказаних невідповідностей, МПП "РУСЛАНА" необхідно додати до своєї пропозиції протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, наступні документи та інформацію: 1. Учасник закупівлі має надати оригінали або копії документів засвідчені печаткою та підписом учасника або підписом КЕП.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.