Закупівлю оголошено - 26-02-2025, 13:09. Дата останніх змін - 26-02-2025, 13:10

Бункер-накопичувач для твердих побутових відходів

Бункер-накопичувач для твердих побутових відходів... Державна закупівля - UA-2025-02-26-005716-a Бункер-накопичувач для твердих побутових відходів від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРГАЧІЕКОРЕСУРС" ДЕРГАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 2/26/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-26-005716-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-26-006955-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 26-02-2025, 13:09
по 03-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-02-2025, 13:09
по 06-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2025, 00:00

закупівля відбувається відповідно до потреби та на підставі Постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" №1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами)

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1200000
1 200 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:12 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРГАЧІЕКОРЕСУРС" ДЕРГАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:45217568 Досьє YouControl
Контактна особа:Ворона Анастасія
Телефон:380681459129
E-mail:eco.kp.b1@outlook.com
Місцезнаходження:
62303, Україна, Харківська область,Харківський р-н, місто Дергачі, вул.1 Травня, будинок 20
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Бункер-накопичувач для твердих ...
1 200 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бункер-накопичувач для твердих побутових відходів

16
штука
62303 Україна Харківська область Харківський р-н, місто Дергачі вул.1 Травня, будинок 20
по 30-04-2025
44614100-8
Накопичувальні бункери


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:26-02-2025, 13:10:18
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:26-02-2025, 13:09:02
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:26-02-2025, 12:30:21
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-02-2025, 13:03:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-02-2025, 13:03:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-02-2025, 13:03:40
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-02-2025, 13:03:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-02-2025, 13:03:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-02-2025, 13:03:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-02-2025, 13:03:40
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-02-2025, 13:03:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-02-2025, 13:03:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-02-2025, 13:03:40
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-02-2025, 13:03:40
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-02-2025, 13:03:40
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-02-2025, 13:03:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-02-2025, 13:03:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-02-2025, 13:03:40
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-02-2025, 13:03:40
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-02-2025, 13:03:40
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Бункер-накопичувач для твердих побутових відходів
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Інформація, виконана у вигляді довідки про наявність в учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріально- технічної бази із зазначенням права користування кожного окремого матеріального об’єкту та/або технології(й), що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору. У даній довідці учасником зазначається інформація про рухомі та нерухомі об’єкти майнових прав, які плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором, який може бути вкладений за результатом проведення закупівлі. Також учасник обов’язково зазначає інформацію про власні основні засоби та об’єкти матеріально технічної бази (вартість яких перевищує 20000,00 грн.), які плануються до використання при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору на правах оренди та/або суборенди та/або лізингу та/або найму, т.ін. Дана довідка надається у довільній формі, але повинна містити інформацію, яка є обов’язковою для надання, що визначена у даному пункті. До складу інформації, що вимагається за даним пунктом, учасником повинно бути включено інформацію про наявність приміщення для зберігання матеріалів (складу) із зазначенням місця розташування такого приміщення (населений пункт, адреса (вул., або просп. або провул.,т.ін.), № будівлі) та наявність власного (або залученого, або на інших правах користування) автомобільного транспорту, яким буде здійснюватись доставка товару, який є предметом закупівлі. 5.3.Копії документів, яким встановлено наявність діючих прав власності (або оренди або іншого користування) щонайменше одного об’єкту рухомого майна матеріально- технічної бази або технології(й), що необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом вкладеного договору. На дану умову учасник зобов’язаний надати підтвердження наявності прав користування щонайменше одного об’єкта матеріально-технічної бази, який(і) буде(уть) використовуватись для транспортування товару, що є предметом закупівлі. Об’єкт(и) матеріально- технічної бази зазначаються згідно даної вимоги за типами, без зазначення марки моделі або посилання на конкретну конструкцію чи виробника. У інформації, яка надається учасником на вимогу п.5.2. розділу ІІІ до тендерної документації повинно бути зазначено інформацію про найменування кожного об'єкту рухомого об'єкта, як це зазначається у документах, що підтверджують право власності (або користування) та, додатково, типу такого об’єкту (у разі якщо тип, марка або модель визначається у документах про право власності (або користування)), що повинен достовірно підтвердити відповідність умові, визначеній у п.5.3. розділу ІІІ . 5.3.1.Для підтвердження достатнього забезпечення ресурсами та технологіями учасник, в інформації та документах, які надаються на вимоги п.5.2. та п.5.3. повинен підтвердити мінімальну кількість об’єктів рухомого майна, що є обов’язковими для надання послуги за предметом закупівлі, а саме: вантажний спеціалізований сідловий тягач - не менше однієї одиниці; 5.3.2.У разі якщо учасником надається інформація та документ(и), що не встановлюють права власності учасника на об’єкти рухомого майна за найменуваннями, які передбачені п.5.3.1 до тендерної документації, додатково до складу пропозиції надається копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, яким встановлено первинне право власності особи, яка має безпосереднє право розпоряджатись таким майном, в т.ч. надавати у користування на правах оренди (або лізингу, надання послуг, т.ін.) іншій особі такий(і) об’єкт(и) рухомого майна. 5.4. Довідка, у довільній формі, про наявність бази (власна або орендована, або за іншим правом користування) для зберігання товару, що є предметом закупівлі, до його передачі Замовнику. У довідці обов’язково зазначається інформація про повну адресу розташування такої бази (або складу), короткий опис приміщення із зазначенням його площі, наявності/відсутності даху, т.ін. (примітка: Замовником не допускається зберігання матеріалів та обладнання на території підпорядкованій Замовнику, за для забезпечення цілісності та збереження товару). 5.5.Копія щонайменше одного документу, яким встановлено наявність діючих прав власності(або користування) нерухомого об’єкту матеріально-технічної бази, необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом вкладеного договору інформація про який надається згідно до вимоги визначеної в п.5.4. розділу ІІІ до тендерної документації. Обов’язково надається документ, що свідчить про наявність в учасника приміщення нежитлового призначення або території, що використовується в якості бази для зберігання матеріалів (складу, технічного приміщення або т.ін.).
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-02-2025, 13:03:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Бункер-накопичувач для твердих побутових відходів
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 5.6. Інформація, виконана у вигляді довідки, із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника та/або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. Така інформація повинна достовірно відображати повністю П.І.П., посади, рівень освіти (згідно до Національної рамки кваліфікації), досвід роботи в учасника, стать (чоловіча або жіноча), вік та умови працевлаштування (або наявність відповідних зобов’язань перед учасником). Інформація, яка зазначається учасником на виконання вимоги за даним пунктом про наявність працівників, повинна відповідати інформації, зазначеній у документах, згідно до яких прийняті на відповідну посаду працівники (спеціалісти) (або згідно до яких укладені з працівниками (спеціалістами)). Інформація, яка надається у вигляді зведених даних повинна відображати інформацію про усіх працівників та залучених спеціалістів учасника, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. Рівень освіти спеціалістів повинен відповідати дійсності, в якості завершеного етапу відповідної освіти та відображатись учасником у вигляді інформації у відповідності до найвищого рівня здобутої освіти працівника (спеціаліста), рівень якої визначений частиною другою статті 10 ЗУ "Про освіту" від 5 вересня 2017 року № 2145-VIII (зі змінами та доповненнями). Дозволяється надання інформації про особу, яка виконує кілька посадових функцій та обов’язків (керівник, бухгалтер, та ін.) одноосібно. 5.7. Документи, якими встановлено наявність трудових або цивільно-правових відносин із усіма працівниками учасника або спеціалістом(ами), які безпосередньо планується залучатись учасником до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами проведення закупівлі. На виконання даної вимоги може надаватись один із видів документів - наказ про прийом на роботу або трудовий договір або договір цивільно-правового характеру або договір надання послуг (що стосується безпосереднього виконання зобов'язань учасником, пов'язаних із виконанням умов даної закупівлі (у таких правочинах зазначається назва об'єкту за предметом даної закупівлі)), що вважатиметься документальним підтвердження зазначеної учасником інформації у відповідності до вимог п 5.8. розділу ІІІ до тендерної документації. Учасник повинен документально підтвердити наявність чинних зобов’язань між учасником та всіма працівниками (або спеціалістами), які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором. 5.7.1.Для підтвердження достатньої наявності фахівців (або спеціалістів) учасник, в інформації та документах, які надаються на вимоги п.5.6. та п.5.7. повинен підтвердити мінімальну кількість працівників (або спеціалістів), що будуть залучатись до надання послуги та виконуватимуть обов’язки за наступними напрямками (та/або секторами відповідальності), а саме: керівник - не менше однієї особи; бухгалтер (на якого(у) покладені обов’язки ведення бухгалтерського обліку) - не менше однієї особи; водії автотранспортних засобів - не менше двох осіб. 5.7.2. Для підтвердження наявності водіїв автотранспортних засобів відповідної категорії надається копії посвідчень водіїв, що видані кожній окремо особі, яка виконує обов’язки водія автотранспортних засобів. Учасник повинен підтвердити наявність водіїв, які мають категорії B, C, C1. 5.8. Документи, якими підтверджується наявність в учасника спеціалістів та працівників, які вимагаються для надання згідно до п.5.7.1., надаються із дотриманням однієї із наступних умов: 5.8.1.у разі наявності штатного працівника надається: 5.8.1.1.копія трудової книжки із відповідним записом про прийом на роботу учасником та копія створена із оригіналу наказу про прийом на роботу (або сумісництво посад(и). Як виключення, у разі якщо штатний працівник працює за сумісництвом (не основне місце роботи в учасника)) копія трудової книги на такого працівника не надається); 5.8.1.2.копія повідомлення про прийом працівника на роботу (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації), направлене до органів податкової служби України разом із отриманим документом (квитанцією) від територіального органу ДПС, що може свідчити про отримання відповідного повідомлення. У повідомленні про прийом на роботу повинно обов’язково відображатись достовірна інформація про назву страхувальника (учасника), ПІП застрахованої соби (працівника) та номер наказу (або розпорядження) про прийняття на роботу; 5.8.2. у разі наявності позаштатного працівника: надається копія договору про надання відповідних послуг такою особою (наприклад - договір цивільно-правового характеру); 5.8.3. у разі наявності договірних відносин із організацією, якою надаються відповідні послуги: надається копія або оригінал договору, строк дії якого забезпечує виконання послуг пов’язаних із виконання певного обсягу та найменування роботи (або послуги) протягом строку виконання зобов'язань учасника по виконанню робіт, що визначено в оголошенні. 5.8.2.-3 В договорах, які надаються на виконання вимог п.5.8.2 та п.5.8.3. повинно бути визначено найменування роботи (або послуги) за об’єктом, предметом якої є визначена даною процедурою закупівлі послуга. 5.9. Копії посвідчень про підготовку з надання домедичної допомоги, чинні протягом строку передбаченого для надання послуг за предметом закупівлі (згідно до оголошення) видані особам, які виконують обов’язки водіїв автотранспортних засобів (не менше двох осіб), які безпосередньо планується залучатись учасником до виконання зобов’язань договору. 5.10. На виконання положень чинного законодавства України щодо охорони праці, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати відповідне документальне підтвердження про наявність у нього працівників, які пройшли відповідне фахове навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці. Перевірка знань, повинна бути проведена кваліфікаційною комісією організації, яка має відповідне право на проведення такого навчання. На дану вимогу надаються: копії витягу(ів) з протоколу(ів) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчень, що видані керівнику підприємства (учасника), та водію( не менше двох), що підтверджують проходження навчання або підвищення кваліфікації з охорони праці. Посвідчення повинні бути видані не більше одного року відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій за цією закупівлею. Для підтвердження фаху працівника, який виконує функції керівника водія необхідно надати копію документу, що свідчить про проходження відповідного курсу навчання (наприклад: свідоцтво або диплом).
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-02-2025, 13:03:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Бункер-накопичувач для твердих побутових відходів
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідку у довільній формі про наявність укладеного та виконаного в повному обсязі аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням: - найменування, коду ЄДРПОУ, адреси, телефону, ПІБ керівника замовника; - номеру та дати укладення аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), предмету договору та строк поставки товару; - вартості укладеного договору та суми виконання його у повному обсязі, завірену підписом уповноваженої особи учасника та його печаткою (у разі наявності) (в період 2020-2024 років). Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір, який був укладений учасником та виконаний в повному обсязі, за предметом закупівлі по коду ДК 021:2015 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» 2. Скановані оригінали раніше укладеного (укладених) за предметом закупівлі договору (договорів), зазначених у довідці, з усіма додатками та додатковими угодами, які повинні містити інформацію щодо предмету договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю)- не менше двох. 3. Скановані оригінали видаткових накладних або інших фінансових документів, що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань по раніше укладеному (укладених) за предметом закупівлі договором (договорах). 4.Учасник, повинен підтвердити наявність позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань закупівлі (в повному обсязі). Для документального підтвердження наявності позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань надати зведену інформацію із посиланням(и) в мережі Інтернет на сторінки, що відображають оприлюднений договір, що укладено із такими замовниками та посиланнями на звіти про виконання договорів про такі закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-02-2025, 13:03:40
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ