Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 864 048 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 320,24 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології" |
| ЄДРПОУ: | 39183149 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://vcc.vmr.gov.ua |
| Контактна особа: | Ольга ВШИВКОВА |
| Телефон: | +380669584882 |
| E-mail: | zakupivli_kardio@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 21029, Україна, Вінницька область,м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 98-б |
6 |
Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. 25.02.2025 року Замовником було розпочато процедуру закупівлі за відкритими торгами з особливостями щодо придбання ДК 021:2015 - 44110000-4: Конструкційні матеріали (Придбання ролетів захисних день/ніч та ролетів тканинних вертикальних з подальшим монтажем), ідентифікатор закупівлі - UA-2025-02-25-014417-a (далі - Закупівля). До участі в процедурі були подані тендерні пропозиції від учасників: Найменування учасника Ідентифікаційний код учасника в ЄДР Дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції ФОП "СТЕГУН ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ" 2969019553 04 березня 2025 14:31 ТОВ "ВП Геліос" 34902426 04 березня 2025 17:21 ФОП "Козимир Олена Олександрівна" 2722924140 01 березня 2025 22:52 Абзацом 4 пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) зазначено, що оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Відповідно до абзацу 7 пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Після відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП "СТЕГУН ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ" (код ЄДРПОУ 2969019553) наступною найбільш економічно вигідною є пропозиція учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю "ВП Геліос" (код ЄДРПОУ 34902426) (далі – Учасник). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ВП Геліос" (код ЄДРПОУ 34902426) виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З метою приведення процедури закупівлі у відповідність до вимог законодавства з публічних закупівель, Замовником визначено перелік невідповідностей в документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1. Відповідно до умов тендерної документації, підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації, учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям повинен надати у складі тендерної пропозиції Довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника (у разі наявності), з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Довідка повинна містити інформацію про аналогічний договір, назву контрагента (замовника), предмет та суму договору, номер та дату договору, контактних осіб, стану виконання договору. Довідка має супроводжуватись: аналогічними договорами (не менше 2 (двох)), що зазначені в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). На виконання даної вимоги Учасник в складі документів тендерної пропозиції завантажив Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за вих.№ 04 від 0.03.2025р., Договір № Т 275 від 25.02.2020 року, Договір № 20/10-2021 від 27.10.2021р. (файл «02 Документи пропозиції_.pdf»). Після вивчення наданих документів встановлено, що Договір № 20/10-2021 від 27.10.2021р. надано не в повному обсязі. З вищезазначеного слідує, що Учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме не надав документальне підтвердження у вигляді аналогічних договорів (не менше 2 (двох)), що зазначені в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 2. Відповідно до умов тендерної документації, підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації, учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям повинен надати у складі тендерної пропозиції Довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника (у разі наявності), з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору за результатами процедури закупівлі. Довідка повинна містити інформацію про ПІП працівників, досвід роботи працівників в Учасника, кваліфікацію/посаду, умови використання праці таких працівників. Довідка має супроводжуватись: копіями документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо. На виконання даної вимоги Учасник в складі документів тендерної пропозиції завантажив Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід вих.№ 03/ від 03.03.2025 (файл «02 Документи пропозиції_.pdf»). Всупереч вимогам Замовника в наданій Довідці відсутня інформація про досвід роботи працівників в Учасника та умови використання праці таких працівників. Таким чином Учасником не дотримано вимог тендерної документації. Підсумовуючи вищевикладене, існує необхідність направити учаснику - Товариство з обмеженою відповідальністю "ВП Геліос" (код ЄДРПОУ 34902426) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю "ВП Геліос" (код ЄДРПОУ 34902426) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: - забезпечити наявність в електронній системі закупівель підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме надати Довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника (у разі наявності), з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Довідка повинна містити інформацію про аналогічний договір, назву контрагента (замовника), предмет та суму договору, номер та дату договору, контактних осіб, стану виконання договору. Довідка має супроводжуватись: аналогічними договорами (не менше 2 (двох)), що зазначені в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). - забезпечити наявність в електронній системі закупівель підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме надати Довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника (у разі наявності), з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору за результатами процедури закупівлі. Довідка повинна містити інформацію про ПІП працівників, досвід роботи працівників в Учасника, кваліфікацію/посаду, умови використання праці таких працівників.
1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. 25.02.2025 року Замовником було розпочато процедуру закупівлі за відкритими торгами з особливостями щодо придбання ДК 021:2015 - 44110000-4: Конструкційні матеріали (Придбання ролетів захисних день/ніч та ролетів тканинних вертикальних з подальшим монтажем), ідентифікатор закупівлі - UA-2025-02-25-014417-a (далі - Закупівля). До участі в процедурі були подані тендерні пропозиції від учасників: Найменування учасника Ідентифікаційний код учасника в ЄДР Дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції ФОП "СТЕГУН ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ" 2969019553 04 березня 2025 14:31 ТОВ "ВП Геліос" 34902426 04 березня 2025 17:21 ФОП "Козимир Олена Олександрівна" 2722924140 01 березня 2025 22:52 Абзацом 4 пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) зазначено, що оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Відповідно до абзацу 7 пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Замовником розглянуто тендерну пропозицію до Закупівлі, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, від учасника - ФОП "СТЕГУН ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ" (код ЄДРПОУ 2969019553) (надалі – Учасник). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "СТЕГУН ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ" (код ЄДРПОУ 2969019553) виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З метою приведення процедури закупівлі у відповідність до вимог законодавства з публічних закупівель, Замовником визначено перелік невідповідностей в документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1. Відповідно до умов тендерної документації, підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації, учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям повинен надати у складі тендерної пропозиції Довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника (у разі наявності), з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Довідка повинна містити інформацію про аналогічний договір, назву контрагента (замовника), предмет та суму договору, номер та дату договору, контактних осіб, стану виконання договору. Довідка має супроводжуватись: аналогічними договорами (не менше 2 (двох)), що зазначені в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). На виконання даної вимоги Учасник в складі документів тендерної пропозиції завантажив Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за вих.№ 26 від 04.03.2025р., Договір поставки № 154 від 12.09.2024 року, Договір про закупівлю товарів за державні кошти № 160 від 15.07.2024р. (файл «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.pdf.p7s»). Відповідно до інформації наданих документів предметом закупівлі за договорами є товари згідно з кодом ДК 02162015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю, в той час як умовами тендерної документації передбачено, що «аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки предмету закупівлі, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів». З вищезазначеного слідує, що Учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме не надав документальне підтвердження у вигляді аналогічних договорів (не менше 2 (двох)), які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо поставки предмету закупівлі, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів, а саме - ДК 021:2015 - 44110000-4: Конструкційні матеріали. 2. Відповідно до умов тендерної документації, пункту 4.1 Додатку 4 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції проформу "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно Додатку 1 до тендерної документації. На виконання вимоги даного пункту Учасник в складі документів своєї тендерної пропозиції завантажив форму Тендерна пропозиція вих.№ 34 від 04.03.2025 (файл «Додаток 1 Тендерна пропозиція.pdf.p7s»), в якій зазначив кількість товару, що не відповідає кількісним характеристики предмета закупівлі, зазначеним в Додатку 2 до тендерної документації та в оголошенні про проведення процедури закупівлі, що опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2025-02-25-014417-a, а саме: умовами тендерної документації та оголошення передбачено придбання позиції «Ролети захисні день/ніч» в кількості 489 м² та позиції «Ролети тканинні вертикальні» в кількості 385 м², в той час як учасник в формі Тендерна пропозиція пропонує «Ролети захисні день/ніч Besta Uni» в кількості 427 кв.м. та «Ролети тканинні вертикальні 127мм» в кількості 47 кв.м.. 3. Відповідно до умов тендерної документації, підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації, учасник для підтвердження відповідності пропозиції, Учасник повинен надати Гарантійний лист щодо погодження із усіма вимогами. В складі документів тендерної пропозиції Учасника відсутній вищезазначений лист. 4. Відповідно до умов тендерної документації, підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації, учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям повинен надати у складі тендерної пропозиції Довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника (у разі наявності), з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору за результатами процедури закупівлі. Довідка повинна містити інформацію про ПІП працівників, досвід роботи працівників в Учасника, кваліфікацію/посаду, умови використання праці таких працівників. Довідка має супроводжуватись: копіями документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо. На виконання даної вимоги Учасник в складі документів тендерної пропозиції завантажив Довідку про наявність працівників вих.№ 28 від 04.03.2025 (файл «Довідка про наявність працівників.pdf.p7s»). Проте в складі документів тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, якими має супроводжуватись надана довідка - копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо. 5. Відповідно до умов тендерної документації, пункту 4.9 Додатку 4 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції підготовлений, у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, Проєкт договору, який повинен бути заповнений для сторони Учасника, підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку (за наявності) Учасника. В складі документів тендерної пропозиції Учасника міститься підготовлений, у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, заповнений Проєкт договору з накладеним КЕП Учасника (файл «Додаток 3 Проект договору.pdf.p7s»), але відсутня печатка Учасника, наявність якої підтверджена завіреними іншими документами тендерної пропозиції. Таким чином Учасником не дотримано вимог тендерної документації. Підсумовуючи вищевикладене, існує необхідність направити учаснику - ФОП "СТЕГУН ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ" (код ЄДРПОУ 2969019553) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати учасника - ФОП "СТЕГУН ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ" (код ЄДРПОУ 2969019553) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: - забезпечити наявність в електронній системі закупівель підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме надати Довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника (у разі наявності), з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Довідка повинна містити інформацію про аналогічний договір, назву контрагента (замовника), предмет та суму договору, номер та дату договору, контактних осіб, стану виконання договору. Довідка має супроводжуватись аналогічними договорами (не менше 2 (двох)), які підтверджують наявність в Учасника досвіду щодо поставки предмету закупівлі, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів, а саме - ДК 021:2015 - 44110000-4: Конструкційні матеріали; - забезпечити наявність в електронній системі закупівель проформи "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно Додатку 1 до тендерної документації з інформацією про кількість товару, що відповідає кількісним характеристики предмета закупівлі, зазначеним в Додатку 2 до тендерної документації та в оголошенні про проведення процедури закупівлі, яке опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2025-02-25-014417-a; - забезпечити наявність в електронній системі закупівель Гарантійного листа щодо погодження із усіма вимогами, надання якого передбачено підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації; - забезпечити наявність в електронній системі закупівель підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо; - забезпечити наявність в електронній системі закупівель Проєкту договору, підготовленого, у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони Учасника, підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.