Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 179 587,75 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 897,94 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081200 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шеремета Світлана Георгіївна |
| Телефон: | 380487272394 |
| E-mail: | ntvm@odz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Лідер-Прогрес" у закупівлі Панель металева оглядових настилів мостів КР - 1оц, КР - 2 оц, КР - 3 оц, Код за ДК 021:2015 - 44210000-5 Конструкції та їх частини до 20 робочих днів.
Шановний учасник! У складі поданої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: 1.Перелік невідповідностей. 1. Наданий документ «Контроль кількісних та якісних показників» не містить інформації щодо обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника - щодо запропонованої продукції. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності. - пп. 2.2 п.2 розділу Додатку 2 тендерної документації. 2. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: 1. Надати документ (документи) виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.