Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 797 820 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 989,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Неділько Олександр Леонідович |
| E-mail: | oleksandr.nedilko@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
2 |
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення відкритих торгів є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КІВЕРЦІМЕТАЛ» (37580248) було виявлено наступні невідповідності. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 1.1. Розділу 1.Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформації про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям Додатку №3 до тендерної документації, Учасником для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) необхідно було надати: 1. Довідку, яка містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою, Учасник має надати: - копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього; - копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору; - оригінал та/або електронна копія, та/або сканована копія (копії) відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Відгук надається щодо договору оригінал /копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції; - у разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за Формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є виконаний договір на поставку виробів зі сталі: дроту та/або катанки. ПРИМІТКА: У разі надання Учасником оригіналів/копій більше, ніж одного договору, належним виконанням пункту є надання відгука про виконання хоча б одного із наданих Учасником договорів. Документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям та можуть бути належним чином заретушовані. Учасником надано довідку «Про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі» із зазначенням 10 аналогічних договорів. По позиції №8, по договору №16 від 14.05.2024 року укладеного з Державним спеціалізованим господарським підприємством «Ліси України» філією «Колківське лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» зазначено 7 видаткових накладних, якими підтверджується виконання договору. Проте, серед поданих копій накладних Учасником не завантажено накладну від 14.08.2024 року №448. По позиції №10, по договору №8 від 10.01.2024 року укладеного з Державним спеціалізованим господарським підприємством «Ліси України» філією «Колківське лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» Учасником подано копію договору №8 від 10.01.2024 року укладеного з Державним спеціалізованим господарським підприємством «Ліси України» філією «Маневицьке лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» та подано видаткові накладні до договору укладеного з філією «Маневицьке лісове господарство». Учасником не подано оригіналу та/або електронної копії, та/або сканованої копії (копій) відгуку, наданого учаснику контрагентом, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Відповідно до пункту 10 Розділу 2 Додатку №3 до тендерної документації, Учаснику необхідно було надати копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Витяг обов’язково має містити: - відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); - дані про хронологію реєстраційних дій. Учасником надано копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань сформованого 16.01.2025 року. Оголошення про закупівлю було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 25.02.2025 року. Відповідно до пункту 12 Розділу 2 Додатку №3 до тендерної документації, Учаснику необхідно було надати копії рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину (якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (предметом закупівлі), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності), або лист за підписом керівника або особи іншої уповноваженої учасником на підписання договору про закупівлю, з інформацією про те, що вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (за наявності такого випадку), або іншого документа, що підтверджує зняття обмежень щодо укладення договорів передбачених установчими (статутних) документами Учасника та законодавством. Учасником не надано документів на виконання даної вимоги Замовника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1.1. Розділу 1.Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформації про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям Додатку №3 до тендерної документації, Учасником для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) необхідно надати: - копію видаткової накладної від 14.08.2024 року №448 до договору №16 від 14.05.2024 року укладеного з Державним спеціалізованим господарським підприємством «Ліси України» філією «Колківське лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України»; - копії видаткових накладних до договору №8 від 10.01.2024 укладеного з Державним спеціалізованим господарським підприємством «Ліси України» філією «Колківське лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України»; - оригінал та/або електронну копію, та/або скановану копію (копії) відгуку, наданого Учаснику контрагентом, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. У разі надання Учасником оригіналів/копій більше, ніж одного договору, належним виконанням пункту є надання відгука про виконання хоча б одного із наданих Учасником договорів. 2. Відповідно до пункту 10 Розділу 2 Додатку №3 до тендерної документації Учаснику необхідно надати копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю (оголошення оприлюднено 25.02.2025 року). Витяг обов’язково має містити: - відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); - дані про хронологію реєстраційних дій. 3. Відповідно до пункту 12 Розділу 2 Додатку №3 до тендерної документації Учаснику необхідно надати копію рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину (якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (предметом закупівлі), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності), або лист за підписом керівника або особи іншої уповноваженої учасником на підписання договору про закупівлю, з інформацією про те, що вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (за наявності такого випадку), або іншого документа, що підтверджує зняття обмежень щодо укладення договорів передбачених установчими (статутних) документами Учасника та законодавством. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.