Період оскарження умов закупівлі - по 01-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 667 292,77 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 672,93 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 48 000 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО" |
| ЄДРПОУ: | 37763844 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталя Олександрівна Чорна |
| Телефон: | +380573931654 |
| E-mail: | kp-hrbp-mex@proton.me |
| Місцезнаходження: | 61001, Україна, Харківська область,місто Харків, ВУЛИЦЯ МЕТАЛІСТА, будинок 10 |
1 |
) Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Згідно з п.6 розділу 10 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про відсутність будь-яких обмежень розпорядження рахунком та простроченної заборгованості за кредитами*. Довідки надаються з банку, який буде здійснювати обслуговування розрахунків за цією процедурою. У складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка з обслуговуючого банку про відсутність будь-яких обмежень розпорядження рахунком. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Вимога передбачена п.6 розділу 10 додатку 1 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідка з обслуговуючого банку про відсутність будь-яких обмежень розпорядження рахунком.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.