Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 432 496,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 162,48 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" |
| ЄДРПОУ: | 03327925 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Любавіна Юлія Валеріївна |
| Телефон: | 380674324582 |
| E-mail: | vtk-tender4@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька область,Вінниця, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 29 |
9 |
1. Відповідно до вимог підпунктів 1.1.2. та 1.2.2. Розділу 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, просимо дозавантажити, протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, відредагований документ від Учасника, а саме: - На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці (09.Довідка про наявність обладнання.pdf 25 лютого 2025 23:23) учасник має надати: документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном, при цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. - До довідки (08.Список працівників. Pdf 25 лютого 2025 23:23) додати документ на кожного працівника зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/ субпідрядником/співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 2. Відповідно до вимог ДОДАТКУ 2 до тендерної документації, просимо дозавантажити, протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, відредагований документ від Учасника, а саме: - відкореговану довідку (15. гарантійний лист. pdf 25 лютого 2025 23:23) про гарантійний термін експлуатації обладнання, який повинен складати не менше строку встановленого виробником.
Відповідно до вимог підпункту 1.1.2. Розділу 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, просимо дозавантажити, протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, відредагований документ від Учасника, а саме: - Для підтвердження наявності обладнання, яке зазначено у Довідці про наявність матеріально-технічної бази, надається фото обладнання. Фотографування здійснюється разом із тендерною пропозицією (документом довільної форми) учасника прикріпленою до даної закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.