Період оскарження умов закупівлі - по 25-02-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 630 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 150 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОХВИЦЯ-СЕРВІС" ЛОХВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40236921 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Всяка |
| Телефон: | +380535631662 |
| E-mail: | kp_lohvitsa-servis@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 37200, Україна, Полтавська область,м. Лохвиця, вул. ПРЕОБРАЖЕНСЬКА, будинок 32 |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
За результатом моніторингу закупівлі, Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області встановлено порушення пункту 3 частини 1 Порядку № 708 в питанні визначення предмета закупівлі. Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом відміни процедури закупівлі UA-2025-02-18-004816-a .
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
25-04-2025, 00:00
Період оскарження:
з 14-04-2025, 18:24 по 25-04-2025, 00:00
Документи:
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ФОП Єгорова А.М. У Замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 27 березня 2025 року, для більш ретельної перевірки та аналізу документів наданих Учасником для закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.