Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2025, 00:00
Шайба плоска типу ШП 45(50)х65х5мм для рейкового скріплення
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 517 801,62 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 589,01 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081237 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шевченко Андрій Валентинович |
| Телефон: | 380567930886 |
| E-mail: | an.shevchenko@dp.uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, |
3 |
Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №4270-р/пк-пз від 19.03.2025 визначено, що у складі Пропозиції учасника міститься, зокрема, цінова пропозиція (файл "2.2.2.3.Цінова пропозиція.docx"), у якій ФОП Алєксашов Д. Ю. зазначає, зокрема: "2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції не менше ніж ___ (_________) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленої Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути визначена переможною Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну. Цією пропозицією ми погоджуємося з умовами проекту договору про закупівлю, викладеним в Додатку 6 до тендерної документації". Разом з тим, у наведеній вище ціновій пропозиції відсутня інформація про строк дії Пропозиції Переможця. 4 Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
На підставі положень ч. 10 ст. 29 Закону та п.37 Особливостей через значний обсяг інформації, що потребує перевірки тендерної пропозиції, прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄКСАШОВ ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ ЄДРПОУ 3296801076 (далі - учасник) - учасника торгів на закупівлю за кодом ДК_021-2015 – 44530000-4 Кріпильні деталі (Шайба плоска типу ШП 45(50)х65х5мм для рейкового скріплення), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель № UA-2025-02-17-010913-a (номер процедури на електронному майданчику SmartTender.biz № 27040634) до 20 робочих днів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.