Період оскарження умов закупівлі - по 22-02-2025, 00:00
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 55 529 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 277,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Дніпровський державний університет внутрішніх справ |
| ЄДРПОУ: | 08571446 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dduvs.in.ua/ |
| Контактна особа: | Олексій Марченко |
| Телефон: | +380950211400 |
| E-mail: | tender.vztpm@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, проспект Науки, 26 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД" (пропозиція 51 000 грн з ПДВ), яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: Відповідно до п. 9 Додатку №8 «Інші документи, що вимагаються Замовником» до ТД, Сертифікат відповідності та/або сертифікат СЕС та/або декларація про відповідність або інший еквівалентний документ, який підтверджує якість та безпечність Товару, що пропонується до закупівлі Учасником. Або довідка-обґрунтування про відсутність, з посиланням на відповідні законодавчі акти. Документи які надає Учасник на підтвердження відповідності якості та безпечності повинні бути видані тими уповноваженими на це органами оцінки відповідності, які мають право їх видавати, та бути чинними на весь період поставки. У своїй ТП Учасник на виконання вимог п. 9 Додатку №8 до ТД надав: Довідка – роз’яснення від 24.02.2025 вих.№ 153/25 (файл Довідка-роз'яснення.pdf); Висновок про необхідність проведення робіт з обов’язкової сертифікації продукції, яка реалізується на території України від 20.03.2024 № 0332-24 (файл Висновок щодо несертифікації Трактус 0332-24.pdf). У довідці – роз’ясненні зазначено: «Товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАНТ БУД СХІД» інформує, що нормами Постанови Кабінету Міністрів України від 03.05.2022 р. №535 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року №314» передбачено, що термін документів дозвільного характеру автоматично продовжуються на період воєнного стану та три місяці з дня його припинення чи скасування, тож, враховуючи все вищезазначене, просимо вважати всі надані документи дозвільного характеру (сертифікат відповідності та/або сертифікат СЕС та/або декларація про відповідність або інший еквівалентний документ) чинними на дату подання тендерної пропозиції». Однак, пропозиція Учасника не містить в собі сертифікатів відповідності та/або сертифікатів СЕС та/або декларацій про відповідність або інших еквівалентних документів, чинність яких доводить Учасник. Відповідно до п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з ч. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищевикладене, для усунення зазначених невідповідностей, Учасник повинен надати сертифікат відповідності та/або сертифікат СЕС та/або декларацію про відповідність або інший еквівалентний документ, який підтверджує якість та безпечність Товару, чинність якого доводиться у Довідці-роз’ясненні від 24.02.2025 №153/25.
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ФОП АНЮХІН ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (пропозиція 50 000 грн з ПДВ), яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: Відповідно до п. 9 Додатку №8 «Інші документи, що вимагаються Замовником» до ТД, Сертифікат відповідності та/або сертифікат СЕС та/або декларація про відповідність або інший еквівалентний документ, який підтверджує якість та безпечність Товару, що пропонується до закупівлі Учасником. Або довідка-обґрунтування про відсутність, з посиланням на відповідні законодавчі акти. Документи які надає Учасник на підтвердження відповідності якості та безпечності повинні бути видані тими уповноваженими на це органами оцінки відповідності, які мають право їх видавати, та бути чинними на весь період поставки. У своїй ТП Учасник на виконання вимог п. 9 Додатку №8 до ТД надав: Декларацію постачальника про відповідність ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 (файл 9__Декларация поз. 1-8.pdf) Надана Учасником декларація видана та посвідчена самим Учасником – ФОП Анюхіним В.О., а не уповноваженими на це органами оцінки відповідності, які мають право їх видавати. Така декларація не може вважатися неупередженим та об’єктивним підтвердженням якості Товару, яким він повинен відповідати. Відповідно до п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з ч. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищевикладене, для усунення зазначених невідповідностей Учасник повинен надати декларацію відповідності на запропонований Товар, видану уповноваженими на це органами оцінки відповідності, які мають право їх видавати, або інший еквівалентний документ, який підтверджує якість та безпечність Товару, що пропонується до закупівлі Учасником.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.