Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 52 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 525 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02141680 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Савенюк |
| Телефон: | +0501502845 |
| E-mail: | saveniuknatali@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 45000, Україна, Волинська область,м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101 |
4 |
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями 1.На виконання вимоги відповідно до п.1.1. Додатку 1 ТД - надати документи на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору згідно тендерної документації Додаток 1. 2. На виконання вимоги відповідно до п.6. п.п. 6.1.: - довідку складену в довільній формі, яка містить відомості про Учасника торгів із зазначенням повної назви, код ЄДРПОУ, поштова/юридична адреса, банківські реквізити, керівник(П.І.Б.), телефон, ел.адреса; - лист-згода на розміщення інформації про учасника торгів та взаєморозрахунків з ним на порталі E-data.gov у відповідності до вимог Закону України «Про відкритість використання публічних коштів». Тендерну пропозицію за формою, яка передбачена Додатком 5 цієї ТД привести у відповідність в частині Загальної вартості «разом без ПДВ; сума ПДВ».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.