Умови поставки: DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 298 022,40 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081200 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Добриніна Олена Володимирівна |
| Телефон: | 0487272760 |
| E-mail: | ntvm1@odz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відмінити запит пропозиції постачальників до укладання договору на закупівлю Плити гіпсокартонні (ДК 021-2015 - 44170000-2- Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами) згідно з пп. 1 п. 65 Постанови «відсутність подальшої потреби у закупівлі».
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
10-03-2025, 14:24
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.