Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 660 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 304 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Дорожньо-експлуатаційне управління" Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області |
| ЄДРПОУ: | 41885420 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мороз Аліна Олександрівна |
| Телефон: | +380661312461 |
| E-mail: | Alina92bagi@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 07101, Україна, Київська область,місто Славутич, вулиця Військових будівельників, 11 |
2 |
Згідно тендерної документації у частині «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» п. 1.4 передбачена вимога, згідно якої Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АГРОТРАНС-ПІВНІЧ» було виявлено, що тендерна пропозиція учасника підписана удосконаленим електронним підписом. Для виправлення невідповідності, щодо невірного підпису, учасник повинен накласти саме КЕП на свою пропозицію, згідно з вимогами тендерної документації до закупівлі№UA-2025-02-13-009103-a
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.