Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 226 640 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 133,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 40600473 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Кучанський |
| Телефон: | +380965447392 |
| E-mail: | czo.odesa@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65107, Україна, Одеська область,місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАНАТНА, будинок 83 |
| Замовник(и): | ПІВНІЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ |
2 |
Доброго дня! Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Невідповідність Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПТПФ МЕРКУРІЙ" було надано Додаток № 2 до тендерної документації, в якому неправильно було вказано суму тендерної пропозиції – 210 433.20 грн з ПДВ, тоді як в електронній системі закупівель, під час аукціону, Учасником було подано тендерну пропозицію 210 433.20 грн БЕЗ ПДВ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : Виправлений Додаток № 2 до тендерної документації, в якому вказати суму пропозиції - 210 433.20 грн БЕЗ ПДВ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.