Закупівлю оголошено - 11-02-2025, 17:47. Дата останніх змін - 11-02-2025, 17:47

Гіпсокартон

Гіпсокартон... Державна закупівля - UA-2025-02-11-015121-a Гіпсокартон від замовника Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 2/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-11-015121-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-11-018240-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-02-2025, 17:47
по 14-02-2025, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
16987.32
16 987,32 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
ЄДРПОУ:33945469 Досьє YouControl
Сайт:https://uz.dsns.gov.ua/
Контактна особа:Олена Козак
Телефон:+380689823773
E-mail:e.a.kozak84@gmail.com
Місцезнаходження:
04082, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Бережанська, 7
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Гіпсокартон

42
штука
04082 , Україна , Київ , Бережанська, 7 ,
по 07-03-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип плитAАктивна11-02-2025, 17:41
Протипожежні властивості згідно ДСТУ EN 13501-1:2016A2-s1,d0Активна11-02-2025, 17:41
Відповідність стандартуДСТУ EN 520:2018Активна11-02-2025, 17:41
Застосуванняобшивка стелі, обшивка стінАктивна11-02-2025, 17:41
ВидзвичайнийАктивна11-02-2025, 17:41
БрендKNAUFАктивна11-02-2025, 17:41
Площа листавід 3.0 до 3.0Активна11-02-2025, 17:41
Довжинавід 2500 до 2500Активна11-02-2025, 17:41
Ширинавід 1200 до 1200Активна11-02-2025, 17:41
Товщинавід 12.5 до 12.5Активна11-02-2025, 17:41
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 17:47:35
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 17:41:56
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за Товар, що поставляється, проводяться Покупцем протягом 10-ти (десяти) календарних днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару, з дати документального підтвердження Продавцем поставки Товару Покупцю шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, який вказаний у цьому Договорі. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування видатків призначених на оплату Товару, Покупець проводить оплату Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок Покупця.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ