Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00
Кошти державного бюджету
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 193 616 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 936,16 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Квартирно-експлуатаційний відділ м. Суми |
| ЄДРПОУ: | 26622590 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталя Гребенюк |
| Телефон: | +380542617323 |
| E-mail: | kev_sumy_zakup_4@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
5 |
Вимога про усунення порушення Створено: 21.02.25, 11:20 Діє до: 22.02.25, 11:20 Опис: ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 21.02.2025 № 30 м. Суми Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРІП-МЕТ» (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі згідно коду ДК021:2015: 44530000-4 Кріпильні деталі» на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «КРІП-МЕТ» (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі товару згідно коду ДК021:2015: 44530000-4 Кріпильні деталі» (далі — Закупівля). 3. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-02-11-009369-а Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості),. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей Відповідно до додатку 1 пункту Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: 4. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - 4.1 Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для усунення вище зазначених невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію та/або документів, які будуть відповідати вимогам визначеним в ТД до закупівлі для усунення виявлених невідповідностей. Під час розгляду другого питання порядку денного: необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей . ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Наталя ГРЕБІНЮК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.