Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 679 916,32 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 86 799,16 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 86 799,16 UAH |
| Замовник: | Військова частина А3160 |
| ЄДРПОУ: | 26614001 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Веремієнко Ліна Михайлівна |
| Телефон: | 380463126330 |
| E-mail: | a3160@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 16612, Україна, Чернігівська область,Ніжин, вул. Прилуцька, 96А |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля за ДК 021:2015 – 44170000-2: “Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами” Плівка поліетиленова – 400 мКм (або еквівалент), ідентифікатор закупівлі - UA-2025-02-10-016296-a вимога Додаток 3 до Документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ на закупівлю нижче визначених предметів закупівлі, що зазначені в таблиці, а також поза таблицею (ДК 021:2015 - 44170000-2 «Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами», Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Документи, які Учасник повинен надати в складі пропозиції* 3. Надати в складі пропозиції протокол випробувань на відповідність предмета закупівлі технічним вимогам Замовника, який повинен бути виданий акредитованою лабораторією. - учасник не надав. Прийнято рішення розмістити повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей та надати 24 години на завантаження учасником ТОВ "ЗАВОД ПОЛІМЕРНИХ МАТЕРІАЛІВ "МІКРОН" Код ЄДРПОУ: 44264706 наступних документів: Учаснику надати в складі пропозиції протокол випробувань на відповідність предмета закупівлі технічним вимогам Замовника, який повинен бути виданий акредитованою лабораторією. Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.43 Особливостей Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.