Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2025, 00:00
Згідно коду CPV за ДК 021:2015 ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Будівельні матеріали): код 44112200-0 Підлогове покриття (Вінілове підлогове покриття (ламінат); Підложка листова під ламінат; Плінтус до підлогового покриття 2500 мм; Кут внутрішній до плінтуса; Кут зовнішній до плінтуса; З’єднання на плінтус; Закінчення на плінтус ліве; Закінчення на плінтус праве); 44111200-3 Цемент (Цемент ПЦ II/А-Ш-500); 44111700-8 Кахель (Керамічна плитка для підлоги; Керамічна плитка для внутрішнього облицювання стін); 44114100-3 Бетонні суміші (Суміш для вирівнювання підлоги (наливна підлога)), відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 758 508,07 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 792,54 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 38362980 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Білик Наталя Олексіївна |
Телефон: | +380617023920 |
E-mail: | n.bilyk@dsns.gov.ua |
Місцезнаходження: | 69096, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, вулиця Дніпрогесівська, будинок 7 |
5 |
За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ФОП Кремер Сергій Михайлович встановлено наступне: Згідно пп. 3.1., п. 3 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Замовником зазначена вимога про те, що учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, повинен надати «Технічну специфікацію», складену учасником згідно з Таблицею 1. Надані учасником технічні характеристики повинні бути чітко визначеними та не повинні містити посилання типу: «не менше», «не більше», «або», «або аналог». У складі своєї пропозиції учасник ФОП Кремер Сергій Михайлович, на виконання вказаної вимоги, надав технічні характеристики згідно таблиці 1, Додатку 1 до тендерної документації, де, в п.9 «Цемент ПЦ II/А-Ш-500» та в п. 12 «Суміш для вирівнювання підлоги (наливна підлога)», в стовпчику «Технічні характеристики товару, запропонованого Учасником» вказав «Фасування: мішок вагою від 5 до 30 кг». Таким чином Замовник не має змоги чітко визначити фасування запропонованого товару. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник процедури закупівлі повинен надати: - коректно заповнену «Технічну специфікацію», складену учасником згідно з Таблицею 1, зазначеною у пп. 3.1., п. 3 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Надані учасником технічні характеристики повинні бути чітко визначеними та не повинні містити посилання типу: «не менше», «не більше», «або», «або аналог». Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.