Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2025, 00:00
Кошти державного бюджету
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 685 160 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 851,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Квартирно-експлуатаційний відділ м. Суми |
| ЄДРПОУ: | 26622590 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталя Гребенюк |
| Телефон: | +380542617323 |
| E-mail: | kev_sumy_zakup_4@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Вимога про усунення порушення Створено: 25.02.25, 14:15 Діє до: 26.02.25, 14:15 Опис: ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 25.02.2025 № 45 м. Суми Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника «ТОВ "ШЕВРОН-ОБЕРІГ"» (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 44320000-9 Кабелі та супутня продукція на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником «ТОВ "ШЕВРОН-ОБЕРІГ"» (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі товару згідно коду ДК 021:2015: 44320000-9 Кабелі та супутня продукція (далі — Закупівля). 3. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-02-10-006882-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості),. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей ДОДАТОК 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - довідка в довільній формі про наявність в Учасника складу (території) для зберігання товару. Якщо це договір оренди то зазначити в довідці номер та дату договору оренди; - документи, що підтверджують наявність в учасника складу (території) для зберігання товару (копії документів, що підтверджують право власності або копія дійсного на момент подання пропозиції договорів оренди) ( надати копію договору оренди приміщення). Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - позитивний лист відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно аналогічного договору, який зазначено у довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору (своєчасність, якість). Лист повинен мати реєстраційний номер та дату видачі. Відповідно тендерної документації розділ 3 інструкція з підготовки тендерної пропозиції - відсутній додаток № 3 Скан-копія проєкту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проєкту договору. Кожна сторінка проєкту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні; Для усунення вище зазначених невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію та/або документів, які будуть відповідати вимогам визначеним в ТД до закупівлі для усунення виявлених невідповідностей. Під час розгляду другого питання порядку денного: необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей . ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Наталя ГРЕБІНЮК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.