| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 106 501,72 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 532,51 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45371501 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://grmu.com.ua |
| Контактна особа: | Олександра Моклович |
| Телефон: | +380679185980 |
| E-mail: | o.moklovych@ivf.naftogaz.com |
| Місцезнаходження: | 76010, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківський р-н місто Івано-Франківськ , вул.Ленкавського будинок 20 |
4 |
Замовником під час розгляду пропозиції учасника в процедурі спрощеної закупівлі: «Труба ПЕ» код за ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-07-013359-a) виявлено невідповідності в документах, що подані ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ПОЛІМЕРНА ГРУПА "ТЕРПОЛІМЕРГАЗ", а саме: - На виконання вимог пункту 4 «Інші документи що має надати Учасник у складі пропозиції» Додатку 2 Інструкції з підготовки пропозиції документації закупівлі, Учасником надано опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці згідно Додатку 8 документації – не в повному обсязі , відсутні підпис та печатка на кожній сторінці. Також відсутній підпис та печатка на кожній сторінці в Додатку 6 – опитувальник контрагента юридичної особи. Для усунення невідповідності учасник повинен завантажити документ відповідно до вищезазначених вимог документації спрощеної закупівлі. - На виконання вимог пункту 9 «Інші документи що має надати Учасник у складі пропозиції» Додатку 2 Інструкції з підготовки пропозиції документації закупівлі , Учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань датований 11.06.2024. Документ повинен бути не більше трьохмісячної давнини стосовно дати розкриття пропозицій учасників. Для усунення невідповідності учасник повинен завантажити документ відповідно до вищезазначених вимог документації спрощеної закупівлі. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.