Період оскарження умов закупівлі - по 12-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 192 051,03 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 960,26 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" |
| ЄДРПОУ: | 34239034 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://infotech.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Соловар |
| Телефон: | +380443634333 |
| E-mail: | olena.solovar@infotech.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04050, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 15 Б |
1 |
Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, далі - Особливості, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРИНТСТАР" (код за ЄДРПОУ 42745832) з ціною 178 200, 00 грн з ПДВ, далі – Учасник, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, подання яких вимагалося тендерною документацією, а саме, Учасником надано довідку від 12.02.2025 за вих. № 20/02-25 «Гарантійний лист щодо виконання зобов’язання», яка оформлена не за формою, що вимагалася замовником (вимога пункту 7 додатку № 3 до тендерної документації «Документи учасника»). Враховуючи викладене, на виконання вимог пункту 43 Особливостей та умов тендерної документації, вимагаємо виправити/усунути вищевказані невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель шляхом завантаження Учасником в електронну систему закупівель довідки «Гарантійний лист щодо виконання зобов’язання», оформленої за формою, що вимагається замовником у пункті 7 додатку № 3 до тендерної документації «Документи учасника».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.