Період оскарження умов закупівлі - по 12-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 359 796,30 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 33 597,96 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 33 597,96 UAH |
| Замовник: | Військова частина А3160 |
| ЄДРПОУ: | 26614001 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Веремієнко Ліна Михайлівна |
| Телефон: | 380463126330 |
| E-mail: | a3160@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 16612, Україна, Чернігівська область,Ніжин, вул. Прилуцька, 96А |
9 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля за ДК 021:2015 - 44190000-8 «Конструкційні матеріали різні» - цвяхи будівельні 150х5,0 (фасування 10 кг) (або еквівалент) ; - цвяхи будівельні 200х6,0 (фасування 10 кг) (або еквівалент), ідентифікатор закупівлі - UA-2025-02-07-010566-a, Документи, які Учасник повинен надати в складі пропозиції: - вимога Додаток 3 до Документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Документи, які Учасник повинен надати в складі пропозиції*: п. 5. Завантаження, доставка і розвантаження на території складу Замовника відбувається за рахунок Постачальника в обумовлений Замовником час в присутності представника Постачальника ( надати гарантійний лист) – Учасником надано документ «30_[14-02-2025 16.11.36]2 Гарантійний лист доставки та розвантаження», в якому не в повній мірі викладена інформація, щодо вимоги Замовника, а саме: не вказано присутність представника Постачальника при розвантаженні на території складу Замовника. - вимога Додаток № 7 до Документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.» п. 26. Завантаження, доставка на території складу Замовника відбувається за рахунок Постачальника в обумовлений Замовником час в присутності представника Постачальника (надати гарантійний лист). Прийнято рішення розмістити повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей та надати 24 години на завантаження учасником ПП ЯНТОС Код ЄДРПОУ: 37681479 наступних документів: - Надати гарантійний лист щодо Завантаження, доставки і розвантаження на території складу Замовника відбувається за рахунок Постачальника в обумовлений Замовником час в присутності представника Постачальника. Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.43 Особливостей Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.