Період оскарження умов закупівлі - по 14-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 257 700 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 288,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 05498694 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ходаковський Андрій Іванович |
| Телефон: | +380612243705 |
| E-mail: | medtender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69065, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, вул.Щаслива/Дудикіна 1/6 |
1 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Бойкова Одарка Петрівна (надалі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Учасник надає гарантійний лист (Вих. 93 від 11.02.2025) ТОВ «Укрпластекологія» (надалі – Виробник), яке є виробником предмета закупівлі (надалі – Товар), в якому гарантує постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника. Однак на офіційному сайті виробника ТОВ «Укрпластекологія» відсутній товар що є предметом закупівлі. https://upe.com.ua/ua/product_list/page_2 На офіційній сторінці зазначено: «Сфера діяльності: Вторинна переробка пластикових відходів в гранулу високого і низького тиску. Виробництво пакетів для сміття з власної сировини. Переробка та продаж таких відходів упаковки: картон, ящик, алюмінієва кліпса, стрейч- плівка. Ми виробляємо пакети для сміття як під своєю торговою маркою, так і під власними торговими марками (ВТМ) замовників. Наші замовники великі і середні Торгові мережі, Нова пошта, Укрзалізниця, клінінгові компанії, промислові підприємства та великі компанії. Детальніше: https://upe.com.ua/ua/about_us». Проаналізувавши закупівлі в яких приймав участь та перемагав в процедурах Виробник, предметом закупівлі є виключно пакети для сміття. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-27-007422-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-13-006834-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-06-016264-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-03-013748-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-22-013349-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-15-013566-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-23-013685-a Зазначені факті ставлять під сумнів власне виробництво контейнерів для збору медичних відходів ТОВ «Укрпластекологія». 2) Проаналізувавши закупівлі в яких брала участь і перемогла ФОП Бойкова Одарка Петрівна за предметом закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-28-008368-a Договір Б/120/09-ПМ від 04.09.2024 було розірвано 11.10.2024 «у зв’язку з значними проблемами з виготовлення продукції». https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-02-010137-a Договір 109/1 від 23.12.2024 було розірвано «у зв’язку з невиконанням пункту 5.2. Договору «5.2. Строк поставки Товару : до 26 грудня 2024». https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-16-005404-a Торги відмінено. На підставі вищенаведеного, у Замовника виникають обґрунтовані сумніви стосовно можливості постачання товару Виробником в заявлені терміни (протягом 3-х робочих днів з дати замовлення), згідно з тендерною документацією. Замовник, для встановлення та підтвердження сумлінного виконання своїх обов’язків, в частині постачання якісного товару в необхідній кількості, приймає рішення про висунення вимоги Учаснику про необхідність надати мінімум 3-х копій Договорів (в яких предмет закупівлі обов’язково підтверджується продукцією Виробника а саме ТОВ «Укрпластекологія»). Зазначені копії Договорів мають містити документальне підтвердження про факт виконання аналогічних за предметом закупівлі умов договору, разом з позитивним листом-відгуком від контрагента, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору (з додатками, які є невід’ємною частиною договору (у випадку наявності). 3) Замовником в пункті 3 Додатку 3 до тендерної документації викладена наступна вимога: « 3. Товар, запропонований Учасником, повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства. Учасник надає: №289 декларацію про відповідність «Про затвердження Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання»». Надані Учасником декларації про відповідність пакування не відповідають стандартам та нормам. Відповідно до Наказу ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ від 24.12.2004 №289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.01.2005 за №95/10375 «Про затвердження Технічного регламенту з підтвердженням відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання.» У Додатку 2 до цього наказу: «Додаток 2 до пункту 7.1.1. Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання наведений зразок як повинна бути оформлена Декларація про відповідність паковання згідно з чинним законодавством. Виходячи з вищевказаного, Замовник обґрунтовано вимагає надати правильно заповнену декларацію згідно з технічним регламентом №289 додатку №2 до пункту 7.1.1. У разі виявлення невідповідностей достовірності інформації, отриманої від Учасника, та/або виявлення ознак складу кримінального правопорушення, передбаченого ст. 358 КК України (Підроблення документів…) Замовником отриману документацію планується направити в адресу правоохоронних органів для прийняття рішення відповідно до чинного законодавства. З огляду на зазначене, Замовником прийнято рішення на підставі ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» надати Учаснику закупівлі 24 години на усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.