Період оскарження умов закупівлі - по 12-02-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни поставки Товарів в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки Товарів визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 56 744 859 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 283 724,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 567 448 UAH |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Свідерська Тетяна Володимирівна |
| Телефон: | 380507002130 |
| E-mail: | sviderska-tv@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) відповідно пункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник повинен надати Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі, раніше укладеного(их), договору(ів), проте зазначена довідка у складі тендерної пропозиції відсутня, що не відповідає вимогам Тендерної документації 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - пункт 1.1.1. Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного(их)* за предметом закупівлі, раніше укладеного(их), договору(ів) із зазначенням: найменування контрагента; предмету договору; номеру та дати укладення договору; кількості товару, що поставлений за договором; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). * Під аналогічним(ми) за предметом закупівлі договором(ами) слід розуміти виконаний(і)/ частково виконаний(і) договір(ори), за умовами якого(их) окремо або сукупно здійснена поставка пересувних накопичувачів або пересувних контейнерів або гужових візків або ручних візків на загальну кількість поставленого товару не менше 2000 штук. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Текст рішення та ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції У зв’язку з необхідністю більш детального вивчення та всебічного розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ" за процедурою відритих торгів Контейнери поштові, код ДК021-2015 : 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, (UA-2025-02-06-014867-a), Замовник АТ «Укрпошта» повідомляє, що строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами. Дата прийняття рішення: 21.02.2025. Уповноважена особа АТ «Укрпошта» КЕП Тетяна СВІДЕРСЬКА
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Тендерної документації Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Форма банківської гарантії наведена у розділі Х тендерної документації та повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (надалі – Наказ). Відповідно вимог пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію з урахуванням останніх змін, що вносились до неї. Учасником у складі тендерної пропозиції надана Гарантія №378/02/A/BG від 14.02.2025 (надалі – Гарантія) у вигляді електронного документу (архівна папка «Гарантія 378.zip»), повне найменування гаранта АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ОКСІ БАНК», в якій виявлені невідповідності в частині пунктів 2,3,4 відповідно Розділу Х тендерної документації: Пункт 2 Гарантії учасника не відповідає пункту 2 Форми банківської гарантії, яка наведена у розділі Х тендерної документації в частині доповнення: «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами (далі – Особливості). У гарантії учасника в абзаці п’ятому пункту 3 зазначено: Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: 1) відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю принципалом, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Тобто підпункти 3,4 пункту 3 не відповідають вимогам абзацу п’ятому пункту 3 Форми банківської гарантії, яка наведена у розділі Х тендерної документації, а саме: 3. ненадання ПРИНЦИПАЛОМ, ЯКИЙ СТАВ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТЕНДЕРУ, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; 4. ненадання ПРИНЦИПАЛОМ, ЯКИЙ СТАВ ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі (КРІМ ПЕРЕГОВОРНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ), У СТРОК, ВИЗНАЧЕНИЙ АБЗАЦЕМ 15 ПУНКТУ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗДІЙСНЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ТОВАРІВ, РОБІТ І ПОСЛУГ ДЛЯ ЗАМОВНИКІВ, ПЕРЕДБАЧЕНИХ ЗАКОНОМ УКРАЇНИ “ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ”, НА ПЕРІОД ДІЇ ПРАВОВОГО РЕЖИМУ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ ТА ПРОТЯГОМ 90 ДНІВ З ДНЯ ЙОГО ПРИПИНЕННЯ АБО СКАСУВАННЯ», ЗАТВЕРДЖЕНИХ ПОСТАНОВОЮ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ВІД 12.10.2022 №1178, ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ВИЗНАЧЕНИХ ПУНКТОМ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ. У гарантії учасника у підпункті 3 пункту 4 зазначено: «3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання» чим не відповідає абзацу 6 пункту 4 Форми банківської гарантії, яка наведена у розділі Х тендерної документації в частині відсутності формулювання «ПРИНЦИПАЛОМ». 1.2) Пунктом 1 Додатку 2 тендерної документації на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: 1.1.1. Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного(их)* за предметом закупівлі, раніше укладеного(их), договору(ів) із зазначенням: найменування контрагента; предмету договору; номеру та дати укладення договору; кількості товару, що поставлений за договором; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). 1.1.2. Позитивний(і) лист-відгук(и) від контрагента(ів), зазначеного(их) у довідці, у довільній формі, зміст якого(их) підтверджує якісне виконання договору(ів), із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. 1.1.3. Підтвердженням інформації щодо кількості поставленого товару в обсязі не менше 2000 шт. буде вважатись: - надання Учасником у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують виконання/часткове виконання аналогічного(их) договору(ів) зазначеного(их) у довідці відповідно п.1.1.1, а саме: акт(ти) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і), що підтверджують постачання товару за договором, на загальну кількість не менше 2000 штук. Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію надано довідку (файл «Довідка про досвід виконання.pdf»), лист-відгук (файл «Лист відгук.pdf»), акт наданих послуг (файл «Акт наданих послуг.pdf») та договір (файл «Договір постачання КПС 400.pdf»). У наданій довідці зазначено інформацію не про кількість поставленого товару, а кількість наданих послуг, люд./год, що є невідповідністю. Крім того, інформація про номер договору не узгоджується з інформацією зазначеною в довідці, договору та листі-відгуку в частині написання «тире» між літерною та цифровою частиною, а саме в договорі та в довідці номер зазначено через тире «КП-400», в листі-відгуку «КП400», що є невідповідністю. На підтвердження інформації щодо кількості поставленого товару в обсязі не менше 2000 шт. учасник надав акт наданих послуг, а не акт(ти) приймання-передачі товару, що не відповідає вимогам підпункту 1.1.3 Додатку 2 тендерної документації. 1.3) Пунктом 5 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: Відомості про учасника (згідно розділу VIII тендерної документації). Учасником у складі тендерної пропозиції надано відомості про учасника (файл «Відомості про учасника.pdf»), які не містить інформації, передбаченої п.12 розділу VIII тендерної документації, що не відповідає вимогам пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 2 розділу ІІІ Тендерної документації; пункт 6, 5 та підпункти 1.1.1, 1.1.2 та 1.1.3 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1). Уточнену банківську гарантію або зміни до банківської гарантії №378/02/A/BG від 14.02.2025р. 3.2). Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного(их)* за предметом закупівлі, раніше укладеного(их), договору(ів) із зазначенням: найменування контрагента; предмету договору; номеру та дати укладення договору; кількості товару, що поставлений за договором; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). 3.3). Позитивний(і) лист-відгук(и) від контрагента(ів), зазначеного(их) у довідці, у довільній формі, зміст якого(их) підтверджує якісне виконання договору(ів), із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. 3.4). Підтвердженням інформації щодо кількості поставленого товару в обсязі не менше 2000 шт. буде вважатись: - надання Учасником у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують виконання/часткове виконання аналогічного(их) договору(ів) зазначеного(их) у довідці відповідно п.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: акт(ти) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і), що підтверджують постачання товару за договором, на загальну кількість не менше 2000 штук. 3.5). Уточнені відомості про учасника (згідно розділу VIII тендерної документації) * Під аналогічним(ми) за предметом закупівлі договором(ами) слід розуміти виконаний(і)/ частково виконаний(і) договір(ори), за умовами якого(их) окремо або сукупно здійснена поставка пересувних накопичувачів або пересувних контейнерів або гужових візків або ручних візків на загальну кількість поставленого товару не менше 2000 штук. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідност
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.