Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 168 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 840 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 05499085 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бабіна Ганна Валеріївна |
| Телефон: | 380612898189 |
| E-mail: | bpck.tender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 69035, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, буд. 32 |
2 |
Тендерною документацією, абз. 2 пункт 1.1. Додаток 2 «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» та пункт 20 Додаток 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації , вимагалося надати: Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені документацією торгів та пропозицією учасника торгів. Учасником у складі тендерної пропозиції було надано документ «5_[13-02-2025 20.10.32]3. Інформація про відповідність технічним, якісним, кількісним характеристикам (Додаток 2).pdf.», на сторінці 7 документу «5_[13-02-2025 20.10.32]3. Інформація про відповідність технічним, якісним, кількісним характеристикам (Додаток 2).pdf.» розташовано «Гарантійні листи від виробника та дистриб’ютора щодо можливості поставки» в якому виявлено помилку, а саме: у колонці «Кількість» вказано невірну кількість – 30 (шт.), замість 910 (шт.) Згідно пункту 43 Особливостей: 43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені документацією торгів та пропозицією учасника торгів – з виправленою кількістью товару 910 шт.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.