Період оскарження умов закупівлі - по 10-02-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 150 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 750 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЛУШАВТОДОР" КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 34519595 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іванна Романів |
| Телефон: | +380955748482 |
| E-mail: | ivanna-rib2007@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 77300, Україна, Івано-Франківська область,місто Калуш, ВУЛИЦЯ ДОЛИНСЬКА, будинок 44 А |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1). Відповідно до додатку 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Розділ 1 - Учасник не надав Документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 1 договору): Назва організації із якою укладено договір телефон, П.І.Б. особи, яка відповідала за виконання договору від Замовника Предмет Закупівлі Сума договору Термін виконання договору Аналогічним вважається договір на закупівлю даного виду товару. 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі. 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж 1-го договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Розділ 3 – Учасник не надав: - Скан-копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. - Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. - Відомості про учасника за встановленою формою: Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» 1. Повна та скорочена назва учасника; 2. Назва документа, яким затверджено Статут учасника, його номер та дата (для юридичних осіб); 3. Місце та дата проведення державної реєстрації учасника; 4. Статус учасника (виробник або надавач послуг або виконавець робіт, дилер, представник або ін.); 5. Організаційно-правова форма; 6. Форма власності; 7. Юридична адреса; 8. Поштова адреса; 9. Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник: (у даному пункті зазначаються реквізити банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник); Відомості про контактну(контактних) особу (осіб)учасника (ПІБ, посада, контактний мобільний телефон, е-mail , інше). - Оригінал інформаційної довідки у вигляді довідки-згоди з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, які визначені у Додатку 2 до тендерної документації та гарантування їх виконання. - Довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу частину території України, видане уповноваженим на це органом. Розділу 4 – Учасник не наклав Кваліфікований електронний підпис (КЕП), на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. розділ ІНШІ ВИМОГИ - Учасник не надав жодного документу: 1. При виявленні Замовником невідповідності поставленого Учасником предмета закупівлі вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договору або вимогам, що пред'являються до предмета закупівлі, а також інформації про предмет закупівлі, наданій виробником (виконавцем, постачальником, продавцем), та робить неможливим чи недопустимим використання предмету закупівлі відповідно до його цільового призначення, і виник з вини виробника (виконавця, постачальника, продавця) – Учасник гарантує заміну неякісного предмета закупівлі упродовж 3 календарних днів (надати гарантійний лист у довільній формі). 2. Учасником мають бути дотримані і застосовані заходи із захисту довкілля (надати гарантійний лист у довільній формі із зазначенням заходів із захисту довкілля під час здійснення діяльності з реалізації предмету закупівлі). 3. Лист-гарантію в довільній формі. Учасник гарантує, що ціна, запропонована ним в пропозиції, враховує всі затрати пов’язані із сплатою податків, обов’язкових платежів, страхування, доставки, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо. 4. Довідка в довільній формі про країну походження товару та виробника товару. 5. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає: 5.1. Гарантійний лист про те, що Товар є новим, не раніше 2024 року випуску, без порушень терміну та умов зберігання та таким, що раніше не був в експлуатації, мати відповідне маркування. 5.2. Сертифікат відповідності та/або паспорт якості на Товар, що підтверджує відповідність Товару вимогами ДСТУ Б В.2.5-26:2005 «Люки оглядових колодязів і дощоприймачі зливостічних колодязів. Технічні умови». 2). Замовником виявлено невідповідності в інформації, яка вказана та підписана Учасником у специфікації до проекту договору: Загальна вартість товару по двом позиціям підрахована не вірно. Перелік інформації та/або документів, які Учасник повинен виправити: 1). Відповідно до додатку 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, всіх зазначених розділів - Учасник надає всі відсутні довідки та документи, накладає Кваліфікований електронний підпис (КЕП), на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 2). Учасник виправляє виявлені невідповідності у специфікації до проекту договору.
Перелік інформації та/або документів, які Учасник повинен виправити: 1). Відповідно до додатку 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, пункту 4, Учасник накладає Кваліфікований електронний підпис (КЕП), на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 2). Відповідно до додатку 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, пункту ІНШІ ВИМОГИ, підпункту 5.1., Учасник надає Гарантійний лист про те, що Товар є новим, не раніше 2024 року випуску, без порушень терміну та умов зберігання та таким, що раніше не був в експлуатації, мати відповідне маркування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.