Період оскарження умов закупівлі - по 10-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 595 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 975 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина А0998 |
| ЄДРПОУ: | 07652444 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Жаловага |
| Телефон: | +380677357542 |
| E-mail: | 24ombrfin@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП "ДСП ПЛЮС" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Відсутнє підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази необхідної для виконання технічного завдання згідно Додатку 3, а саме: Обладнання для порізки, кромкування та присадки деталей. Додаток 1. Таблиця 1. П.2.1. Учасник повинен надати довідку за встановленою замовником формою про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару та виконання умов договору. 2. Відсутнє підтвердження наявності програмного забезпечення для створення ескізів для спрощення виготовлення, монтажу, збирання та встановлення товару. Наданий ліцензійний договір №155001 на використання програмного забезпечення є недійсним щодо строку дії. Додаток 1. Таблиця 1. П.2.2. 3). Наявність програмного забезпечення для створення ескізів для спрощення виготовлення, монтажу, збирання та встановлення товару, що підтверджується копією підтверджуючих документів на використання. 3. Відсутнє підтвердження наявності програмного забезпечення для створення ескізів для спрощення виготовлення, монтажу, збирання та встановлення товару. Додаток 1. Таблиця 1. П.2.2. 3). Наявність програмного забезпечення для створення ескізів для спрощення виготовлення, монтажу, збирання та встановлення товару, що підтверджується готовим зразком ескізу. 4. Відсутня довідка про застосування Учасником заходів із захисту довкілля. Додаток 1. Таблиця 2. П.9. Довідка, складена у довільній формі, за підписом керівника/уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить інформацію про застосування Учасником заходів із захисту довкілля 5. Відсутнє підтвердження статусу виробника Додаток 1. Таблиця 2. П.13. Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення оголошення про дану закупівлю. Витяг обов’язково має містити: - відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) - дані про види діяльності. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 4 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 13.02.2025 року. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 17.02.2025 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.