Закупівлю оголошено - 04-02-2025, 15:18. Дата останніх змін - 26-02-2025, 14:59

код за ДК 021:2015 - 44220000-8 столярні вироби (двері ПВХ профільної системи, віконні конструкції з ПВХ поворотно-відкидні, склопакети двокамерні (з демонтажем-монтажем та розхідними матеріалами)

код за ДК 021:2015 - 44220000-8 столярні вироби (двері ПВХ профільної системи, віконні конструкції з ПВХ поворотно-відкидні, склопакети двокамерні (з... Державна закупівля - UA-2025-02-04-012648-a код за ДК 021:2015 - 44220000-8 столярні вироби (двері ПВХ профільної системи, віконні конструкції з ПВХ поворотно-відкидні, склопакети двокамерні (з демонтажем-монтажем та розхідними матеріалами) від замовника Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України" від 2/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-04-012648-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-02-2025, 15:18
по 08-02-2025, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-02-2025, 11:00
по 13-02-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
361360
361 360 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:3 613,60 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:10 840 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України"
ЄДРПОУ:14317108 Досьє YouControl
Контактна особа:Олег Сігалов
Телефон:+380442561070
E-mail:o.sihalov@tsop.mvs.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
код за ДК 021:2015 - 44220000- ...
361 360 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Двері ПВХ профільної системи вхідної групи штульпове відкривання 1470x2100

0
штука
Україна
по 30-04-2025
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Двері ПВХ профільної системи вхідної групи штульпове відкривання 1470x2100

1
штука
Україна
по 30-04-2025
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Віконна конструкція ПВХ поворотно-відкидна права 2260*2000

1
штука
Україна
по 30-04-2025
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Віконна конструкція ПВХ поворотно-відкидна права 2570*1970

1
штука
Україна
по 30-04-2025
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Віконна конструкція ПВХ поворотно-відкидна права з додатковою відкидною стулкою 2650*1960

1
штука
Україна
по 30-04-2025
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Віконна конструкція ПВХ поворотно-відкидна ліва з додатковою відкидною стулкою 2640*1960

0
штука
Україна
по 30-04-2025
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Віконна конструкція ПВХ поворотно-відкидна ліва з додатковою відкидною стулкою 2640*1960

1
штука
Україна
по 30-04-2025
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Віконна конструкція ПВХ поворотно-відкидна права 1440*1110

2
штука
Україна
по 30-04-2025
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Віконна конструкція ПВХ поворотно-відкидна права 1120*1390

2
штука
Україна
по 30-04-2025
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Віконна конструкція ПВХ поворотно-відкидна права 1120*1390

1
штука
Україна
по 30-04-2025
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Віконна конструкція ПВХ поворотно-відкидна права 1120*580

2
штука
Україна
по 30-04-2025
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Віконна конструкція ПВХ поворотно-відкидна права 1430*1400

1
штука
Україна
по 30-04-2025
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Віконна конструкція ПВХ поворотно-відкидна права 1110*1400

1
штука
Україна
по 30-04-2025
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Склопакет двокамерний 1244*530

1
штука
Україна
по 30-04-2025
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Склопакет двокамерний 730*1227

1
штука
Україна
по 30-04-2025
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Склопакет двокамерний 1250*525

2
штука
Україна
по 30-04-2025
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Склопакет двокамерний 1250*522

1
штука
Україна
по 30-04-2025
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Склопакет двокамерний 1248*522

1
штука
Україна
по 30-04-2025
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Склопакет двокамерний 805*1325

1
штука
Україна
по 30-04-2025
44220000-8
Столярні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Склопакет двокамерний 1245*523

1
штука
Україна
по 30-04-2025
44220000-8
Столярні вироби


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Важенін Олександр Миколайович   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 13-02-2025 по 21-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, Україна, 03048, місто Київ, вулиця Кадетський Гай, будинок 9, квартира 109, 03048, Олександр Важенін
Остаточна пропозиція:
361 360 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
18-02-2025, 16:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 14-02-25, 13:57:08
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1. Надана у складі пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Важеніна Олександра Миколайовича довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору містить формальні помилки, а саме: не відповідність в довідці зазначеного предмету закупівлі, предмету закупівлі визначеному в аналогічному договорі. 2. Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (поставки аналогічного товару за номенклатурою, асортиментом, тощо) в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягу (кількості або ціни договору) поставок та строків поставок, а також надає копію аналогічного договору, який зазначено в довідці та копію видаткової (-их) накладної (-их) до наданого договору, що свідчить про повне його виконання. 3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити) у строк, визначений Особливостями № 1275, виправлену Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з правильним зазначенням предмету закупівлі згідно договору.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 15-02-25, 13:57:08
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-04-012648-a-b1
Номер договору:
170
Дата підписання договору:
26-02-2025, 14:00
Строк дії договору:
з 26-02-2025 по 31-12-2025
361 360 UAH
Ціна договору
361 360 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Важенін Олександр Миколайович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
361 360 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
12-02-2025, 13:32:53
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Забезпечення виконання договору про закупівлю, що укладається переможцем відповідно до умов договору за формою згідно з Додатком 4 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, здійснюється шляхом внесення на рахунок Замовника визначеної суми. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на рахунок Замовника та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі не пізніше ніж через 20 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Якщо копія платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору, не буде передана Замовнику у зазначені вище строки, це буде розцінюватися Замовником як відмова від підписання договору про закупівлю, а пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а надане забезпечення пропозиції не повертається.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
1
Форма забезпечення:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено04-02-2025, 15:20:15
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 16:01:01
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 15:19:00
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту код за ДК 021:2015 - 44220000-8 столярні вироби (двері ПВХ профільної системи, віконні конструкції з ПВХ поворотно-відкидні, склопакети двокамерні (з демонтажем-монтажем та розхідними матеріалами)
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Забезпечення виконання договору про закупівлю, що укладається переможцем відповідно до умов договору за формою згідно з Додатком 4 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, здійснюється шляхом внесення на рахунок Замовника визначеної суми. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на рахунок Замовника та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі не пізніше ніж через 20 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Якщо копія платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору, не буде передана Замовнику у зазначені вище строки, це буде розцінюватися Замовником як відмова від підписання договору про закупівлю, а пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а надане забезпечення пропозиції не повертається.
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:18:59
          Способи підтвердження:
          Документ
          , внесення на рахунок Замовника визначеної суми
          Форма забезпечення
          Іншій формі
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:18:59
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Забезпечення виконання договору про закупівлю, що укладається переможцем відповідно до умов договору за формою згідно з Додатком 4 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, здійснюється шляхом внесення на рахунок Замовника визначеної суми. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на рахунок Замовника та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі не пізніше ніж через 20 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Якщо копія платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору, не буде передана Замовнику у зазначені вище строки, це буде розцінюватися Замовником як відмова від підписання договору про закупівлю, а пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а надане забезпечення пропозиції не повертається.
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          1
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:18:59
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Покупець повертає Постачальнику забезпечення виконання Договору про закупівлю, а саме грошові кошти, з моменту отримання відповідного листа Постачальника (з зазначенням розрахункового рахунку для повернення забезпечення виконання Договору), але не раніше належного виконання умов Договору, в частині поставки товару, що передбачено п. 5.1 Договору. У разі невиконання та/або неналежного виконання умов Договору, в частині поставки товару Постачальником, відповідно до п. 5.1. Договору, Покупець звільняється від виконання зобов’язання, передбаченого п. 12.2. даного Договору.
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          3
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:18:59
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Забезпечення виконання договору про закупівлю, що укладається переможцем відповідно до умов договору за формою згідно з Додатком 4 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, здійснюється шляхом внесення на рахунок Замовника визначеної суми. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на рахунок Замовника та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору.
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту код за ДК 021:2015 - 44220000-8 столярні вироби (двері ПВХ профільної системи, віконні конструкції з ПВХ поворотно-відкидні, склопакети двокамерні (з демонтажем-монтажем та розхідними матеріалами)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Учасник під час подання цінової пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку, іншої фінансової установи чи страхової організації, яка виступає гарантом (далі – Гарант). Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цього оголошення про проведення закупівлі з урахуванням вимог, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 10 840 (десять тисяч вісімсот сорок) грн. 00 коп. Вид забезпечення пропозиції: гарантія Строк дії забезпечення пропозиції учасника (гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, гарантом. Терміни, зазначені у даному пункті і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» Місцезнаходження Замовника: 04116, м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 8 Код ЄДРПОУ: 14317108 IBAN № UA358201720355289003000015988 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Забезпечення пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3. відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3. ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:18:59
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ