Період оскарження умов закупівлі - по 09-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 193 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 965 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "УПРАВЛІННЯ БУДИНКОМ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 20124750 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Міщук |
| Телефон: | +380332778270 |
| E-mail: | promtender20@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 43027, Україна, Волинська область,місто Луцьк, МАЙДАН КИЇВСЬКИЙ, будинок 9 |
4 |
1.У складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен надати документальне підтвердження (гарантійний лист) від заводу-виробника про підтвердження спроможності поставити Товар у обсягах і з характеристиками, що вказані в технічних вимогах документації та пропозиції учасника, чіткі технічні (якісні, кількісні) характеристики пропонованого для поставки Товару (мають відповідати вимогам замовника, вказаним у Додатку 2 тендерної документації), предмет цієї закупівлі, найменування замовника та учасника, посилання на оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цієї закупівлі, а також графічні зображення пропонованого Товару. Просимо Додати Гарантійний лист від заводу-виробника. 2. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати паспорт на вікна металопластикові, що мають бути затверджені виробником цього Товару в установленому законодавством порядку. У паспорті мають бути вказані комплектуючі, які використані при виготовленні Товару, усі його технічні (якісні, кількісні) характеристики, необхідні для визначення відповідності вимогам замовника, а також повинно бути графічне зображення Товару з чіткими розмірами. (Паспорт наявний, але потребує затвердження )
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.