Період оскарження умов закупівлі - по 09-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 39 513,87 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 395,14 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гавриленкова Галина |
| Телефон: | 380374136148 |
| E-mail: | h.havrylenkova@uhe.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей: Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ, Філія «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» (далі – Замовник) вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВ "А ПЛЮС ТРЕЙД" (далі – Учасник) з предмета закупівлі : ДК 021:2015 код 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Поставка листів для філії "Дністровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"), (оголошення № UA-2025-02-04-003083-a). 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 Табл.1 Дод.1: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору. Перелік виявлених невідповідностей: у тендерній пропозиції учасника відсутні документи, які вимагаються п.3 табл.1 Дод.1: наявність документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме в розумінні цього договору «Поставка листів» . Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити відповідні документи . Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.