Період оскарження умов закупівлі - по 07-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 38 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 383 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЖИТОМИРСЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№4)" |
| ЄДРПОУ: | 08563323 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Білоцька Тетяна |
| Телефон: | 380970905511 |
| E-mail: | zakupki_zvk4@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 10001, Україна, Житомирська область,Житомир, проспект Незалежності, будинок 172 |
6 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено такі невідповідності: 1) Надана Учасником порівняльна таблиця (файл 1 3 3 порівняльна таблиця.pdf) містить не всю інформацію, що вимагалась Замовником, а саме: -відсутні відомості про виробника та країну виробництва. Водночас, згідно п.п. 3.3 пункту 3 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації зазначено: «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. Еквівалентом вважається товар з еквівалентними або кращими характеристиками. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. Обов’язково зазначається виробник, країна виробництва, модель, технічні характеристики для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника.» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями приведену у відповідність порівняльну таблицю, що містить усю інформацію, яка вимагається Замовником згідно п.п. 3.3 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації; 2) Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надані Сертифікати ISO, видані на ім’я ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАВОД СТЕКО» (файли 1 4 1 1 сертифікати ISO 9001=2015 16.09.27.pdf; 1 4 1 2 сертифікати ISO 14001=2015 16.09.27.PDF; 1 4 1 3 сертифікати ISO 45001=2019 27.12.25.pdf) а не на ім’я Учасника, а також відсутні відповідні звіти за результатами аудиту по кожному з вищенаведених сертифікатів. Однак, згідно п.п. 4.1. пункту 4 «Перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам» Додатку 1 до тендерної документації Замовником, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону зазначено: «Для підтвердження якості товару Постачальник у складі тендерної пропозиції повинен надати (також зазначено в Додатку 2 до тендерної документації): Сертифікат (виданий Учаснику) на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво будівельних виробів із пластмас, чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат (виданий Учаснику) ISO 14001:2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування” на виробництво будівельних виробів із пластмас. Сертифікат (виданий Учаснику) на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці щодо відповідності ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» на виробництво будівельних виробів із пластмас, а також відповідні звіт/звіти за результатами аудиту по кожному з вищенаведених сертифікатів.» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями сертифікати, видані Учаснику: 1) на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво будівельних виробів із пластмас, чинного на дату розкриття тендерних пропозицій.; 2) ISO 14001:2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування” на виробництво будівельних виробів із пластмас; 3) на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці щодо відповідності ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, а також відповідні звіт/звіти за результатами аудиту по кожному з вищенаведених сертифікатів згідно п.п. 4.1. пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації. 3) Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано сертифікат (файл 1 4 1 5 1 Профіль Steko 7S сертифікат 18.12.26.pdf), протокол випробування (файл 1 4 1 5 2 Профіль Steko 7S Протокол.pdf) та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (файл 1 4 1 5 3 Профіль Steko 7S ДСЕЕ.pdf) на профіль з полівінілхлориду для вікон та дверей систем Framex. Проте, згідно тендерної пропозиції, Учасник пропонує товар з профілем Steko S700, на який вище згадані документи, які підтверджують якість, відсутні. Разом з тим, згідно п.п. 4.1. пункту 4 «Перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам» Додатку 1 до тендерної документації Замовником, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону зазначено: «Якість Товару, що поставляється, повинна відповідати вимогам до товарів цього типу. Учасник має надати в складі тендерної пропозиції паспорти якості та/або сертифікати відповідності та/або протоколи випробувань та/або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо: - на ПВХ профіль; - на металеве армування; - на склопакети; - на фурнітуру; - на гумові ущільнювачі.» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями підтверджуючі документи саме на профіль, який він пропонує в своїй тендерній пропозиції, а саме: Steko S700.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.