Період оскарження умов закупівлі - по 07-02-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 5 880 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 29 400 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КУРАХІВСЬКА МІСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04053298 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Костюк Анна |
| Телефон: | 380661964818 |
| E-mail: | UO_Anna_Isakova@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 85612, Україна, Донецька область,Курахове, Миру 4 |
8 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
невірно зазначено ТУ до предмету закупівлі
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
24-02-2025, 00:00
Період оскарження:
з 13-02-2025, 15:00 по 24-02-2025, 00:00
Документи:
Вимога про усунення невідповідностей 1. Відповідно до пункту 21 Додатку №3 до тендерної документації: Перелік документів, який надається Учасником, для підтвердження його на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону: Учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку на фірмовому бланку (при наявності) про виконання аналогічних завершених договорів (достатньо одного) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою: Аналогічним вважається завершений договір з поставки аналогічного товару, укладений та виконаний протягом 2023-2024 років. Документальним підтвердженням інформації про відповідність даному кваліфікаційному критеріяю є: - копію(-ї) договору(-ів), зазначеного(-их) у довідці (інформації або листі) у повному обсязі (з усіма додатками до договору, укладеними додатковими угодами); - копії/ю документів/у на підтвердження виконання договору (-ів), зазначеного(-их) в довідці (інформації або листі)(видаткові накладні тощо); - позитивний відгук (и) від замовника (замовників) з яким (якими) було укладено договір (договори), що наведено у довідці (інформації або листі), із зазначенням номеру та дати договору, який (і) має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності). * У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації. Згідно частини четвертої статті 123 Господарського Кодексу України підприємства-учасники не відповідають за зобов'язаннями об'єднання, а тому якщо Учасником процедури закупівлі є об'єднанням учасників, то у складі тендерної пропозиції має бути надане документальне підтвердження того, що відповідні зобов'язання у подальшому виникатимуть щодо надання таких послуг перед об'єднанням учасників у підприємств-учасників такого об’єднання, у разі укладення договору за результатами процедури закупівлі. У складі Вашої тендерної пропозиції надано як аналогічний договір – договір поставки від 28.03.2024 року №280324-01, укладений між Вами та ТОВ «АРТХАУЗ», строк дії договору до 25.02.2025 року, у т.ч. і на поставку Малопомітної перешкоди типу МПП, на підтвердження виконання якого надано видаткові накладні від 21.10.2024 року №211024-01 та від 16.01.2025 року № 160125-02, що свідчить про виконання вищезазначеного договору у 2025 році, що суперечить вимогам тендерної документації. 2. Відповідно до вимог пункту 19 Додатку №3 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає Проєкт договору (Додаток № 5 до тендерної документації) з відображенням його істотних умов у повному обсязі, відповідно до його тендерної пропозиції, у т.ч. з відображенням цінових показників, відповідно до його тендерної пропозиції та іншої інформації, необхідної для складання договору. У складі Вашої тендерної пропозиції надано Проєкт договору, який не заповнено відповідно до вимог тендерної документації, а саме невірно зазначено суму без ПДВ та у Додатку №1 «Специфікація» до проєкту Договору відсутні характеристики товару. 3. Відповідно до вимог абзацу другого пункту 22 Додатка №3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі: Малопомітна перешкода типу МПП (ДК 021:2015. 44310000-6 — Вироби з дроту): На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі пропозиції Учасник подає наступну інформацію та документи, а саме підписані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатка №2 до тендерної документації, у тому числі із заначенням конкретних показників у відповідності до пропозиції Учасника у Таблиці №3 цього Додатка. У складі Вашої тендерної пропозиції надано Додаток «Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі: Малопомітна перешкода типу МПП (ДК 021:2015. 44310000-6 — Вироби з дроту) у якому у Таблиці №3 цього Додатка не зазначено конкретних показників. 4. Відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 22 Додатка №3 до тендерної документації: На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі пропозиції Учасник подає наступну інформацію та документи: Сертифікат віповідності ТУ У 25.9-08680075-002:2018 «Перешкода малопомітна з дроту МПП». У складі Вашої тендерної пропозиції надано ТУ.У25.9-42941543-003:2025 «Перешкода малопомітна з дроту МПП». 5. Відповідно до вимог абзаців 7-10 пункту 22 Додатка №3 до тендерної документації На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі пропозиції Учасник подає наступну інформацію та документи: - Товар, що постачається не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого законодавством України (надати гарантійний лист); - Строк виготовлення товару не раніше 2024 року (надати гарантійний лист); - Товар має бути новим (не відновленим) таким, що не був у використанні (надати гарантійний лист); - Товар має бути запаковано таким чином, щоб при транспортуванні та подальшому зберіганні товару відповідно до предмету закупівлі комплекти не чіплялись один до одного (гарантійний лист). У складі Вашої тендерної пропозиції не надано вищезазначених гарантійних листів. Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями) та враховуючи пункт 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон), вимагаємо, у строк, передбачений Законом, виправити викладені невідповідності, а саме: 1. надати у складі тендерної пропозиції перелік документів, який надається Учасником, для підтвердження його на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону на вимогу пункта 21 Додатку №3 до тендерної документації; 2. надати у складі тендерної пропозиції Проєкт договору (Додаток №5 до тендерної документації) відповідно до вимог тендерної документації 3. надати у складі тендерної пропозиції Додаток №2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі: Малопомітна перешкода типу МПП (ДК 021:2015. 44310000-6 — Вироби з дроту) відповідно до вимог тендерної документації; 4. надати у складі тендерної пропозиції сертифікат віповідності ТУ У 25.9-08680075-002:2018 «Перешкода малопомітна з дроту МПП»; 5. надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи на вимогу абзаців 7-10 пункту 22 Додатка №3 до тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.