Період оскарження умов закупівлі - по 03-02-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 306 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 060 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство Слов'янської міської ради "Благоустрій" |
| ЄДРПОУ: | 32599207 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Олександрівна Золотухіна |
| Телефон: | +380952910293 |
| E-mail: | gek7slav@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 84110, Україна, Донецька область,м. Слов'янськ, вул. Сользаводська, 6-А |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.Відповідно до п.1 додатку 1 Учасником надаються : Учасник повинен надати довідку в довільній формі якій зазначається інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у 2023 або 2024 р.р. (з обов’язковим зазначенням інформації про аналогічний договір, із зазначенням найменування контрагента, реквізитів контрагента, дати та номеру договору, його суми, предмету договору, засобів зв’язку контрагента, та відомості про виконання договору). До зазначеної довідки надається документальне підтвердження відомостей зазначених в ній, а саме: - копія аналогічного договору, вказаного у вищезазначеній довідці та копії документів, які підтверджують повне виконання договору (накладні тощо); - лист-відгук на фірмовому бланку, належно оформлений (повинен містити: вихідний номер та дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печаті (якщо печатка передбачена для даного підприємства), про позитивну співпрацю з учасником від Замовників на поставку товару, що є предметом закупівлі (відповідно договору який наведено в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору). ФОП ВЛАСОВЕЦЬ СОФІЯ ЯРОСЛАВІВНА надана довідка № 79 від 23.08.2024 року, та лист відгук . В довідці зазначена дата не відповідаюча закупівлі, відсутня копія аналогічного договору. 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Надані накази, та не надали довідку складену у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації (перелік), які мають необхідні знання та досвід. 3.Наявність обладнання, матеріально-технічної бази Довідка в довільній формі про наявність складського приміщення власного або орендованого ( Договір оренди діючий мінімум до 31.12.2025 року) Надано договір оренди приміщення від 01.10.2024 року, термін дії договору 31.12.2024 року. На момент подачі пропозиції договір вже є недіючим. Акт передачі приміщення не відповідає договору , а саме договір від 01.10.2024 року а акт передачі 01.01.2024 року. Просимо надати : 1.Довідку про виконання аналогічного договору з датою відної закупівлі. 2.Копію аналогічного договору зазначеного в довідці. 3. Довідку складену у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації (перелік), які мають необхідні знання та досвід. 4.Пояснення щодо недіючого договору оренди приміщення.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.Відповідно до п.3 додатку 1 Учасником надаються : документи на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю. На дату складання протоколу- особа, уповноважена учасником на підписання тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі Сорока Руслан Миколайович, який водночас є : Директором Учасника згідно рішення №1\03 від 10.03.2021р. єдиного учасника Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ» Код ЄДРПОУ 43006207, відповідно наказу №3-К від 11.03.2021р. “Про покладання обов’язків “. За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР): Керівником, засновником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРТЕХМАРКЕТ ГРУП" Код ЄДРПОУ39421774. Має статус зареєстровано. Дата реєстрації 02.10.2014р. Відповідно до ч.5 статі 40 Закону України “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю”( далі - Закон). Член виконавчого органу товариства не може без згоди загальних зборів учасників або наглядової ради товариства, а член наглядової ради товариства - без згоди загальних зборів учасників: 1) здійснювати господарську діяльність як фізична особа - підприємець у сфері діяльності товариства; 2) бути учасником повного товариства або повним учасником командитного товариства, що здійснює діяльність у сфері діяльності товариства; 3) бути членом виконавчого органу або наглядової ради іншого суб’єкта господарювання, що здійснює діяльність у сфері діяльності товариства. Надати згоду загальних зборів учасників ТОВ "ІНТЕРТЕХМАРКЕТ ГРУП" відповідно до діючого законодавства. 2. Для підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційному критерію відповідно до пп. 3 п.1додатку 1”Наявність обладнання, матеріально-технічної бази” Учасником надається: Довідка в довільній формі про наявність складського приміщення власного або орендованого (Договір оренди діючий мінімум до 31.12.2025 року). 2.1 Умови та місце поставки товару: Покупець окремими партіями за попередньою заявкою за 1 календарний день самостійно автотранспортом підприємства здійснює самовивіз зі складу Постачальника на склад Покупця: 84122, Україна, м. Слов’янськ, Донецької області, вул. Сользаводська, будинок 6А( але відстань між об’єктами не повинна перевищувати 20 км). Задля уникнення випадків невчасної поставки, учасник повинен гарантувати, що товар буде в наявності згідно із вимогами (заявками) замовника. Надати лист-гарантію. На підтвердження вимоги щодо відповідністі учасника кваліфікаційному критерію відповідно до пп. 3 п.1додатку 1”Наявність обладнання, матеріально-технічної бази” Учасником надана довідка “Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази” № 05/02/І-3 від 05.02.2025р. Про складське приміщення1 255,00 кв. м. (адреса: Київська обл., м. Вишневе, вул. Київська, 15) в довгостроковій оренді - Договір оренди № 138 від 01.07.2024р. Терміном дії до 31.12.2025 р. з ПАТ "Рембудкомплект". Але зазначена адреса складського приміщення не підтверджує можливість покупця отримати товар на відстані не більш 20 км. Просимо надати пояснення яким чином Покупець самостійно автотранспортом підприємства здійснюватиме самовивіз зі складу Постачальника на склад Покупця, якщо відстань між об’єктами 644 км та час шляху більше 10 годин( за умовами поставки відстань між об’єктами не повинна перевищувати 20 км.)
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.Відповідно до п.3 додатку 1 Учасником надаються : документи на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю. На дату складання протоколу- особа, уповноважена учасником на підписання тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі Волощук Олег Миколайович,який водночас є : Директором Учасника згідно протоколу загальних зборів учасників Товариство з обмеженою відповідальністю «БАСКО» від 11 листопада 2010р., наказу №20 від 11 листопада 2010р. про прийняття на роботу. За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР), ФОП Волощук Олег Миколайович (код 2471817458) має статус Зареєстровано. Дата реєстрації 02.02.2022р. Відповідно до ч.5 статі 40 Закону України “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю”( далі -Закон). Член виконавчого органу товариства не може без згоди загальних зборів учасників або наглядової ради товариства, а член наглядової ради товариства - без згоди загальних зборів учасників: 1) здійснювати господарську діяльність як фізична особа - підприємець у сфері діяльності товариства; 2) бути учасником повного товариства або повним учасником командитного товариства, що здійснює діяльність у сфері діяльності товариства; 3) бути членом виконавчого органу або наглядової ради іншого суб’єкта господарювання, що здійснює діяльність у сфері діяльності товариства. Надати згоду загальних зборів учасників ТОВ «БАСКО» відповідно до діючого законодавства. 2.Відповідно до п.3 додатку 1 Учасником надається: заповнений проект договору (Додаток3) Надати заповнений проект договору згідно додатку 3 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.