Період оскарження умов закупівлі - по 03-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 533 404 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 670 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 45 000 UAH |
| Замовник: | Управління поліції охорони в Одеській області |
| ЄДРПОУ: | 40108934 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.guard.np.gov.ua |
| Контактна особа: | Віталій Поліщук |
| Телефон: | +380487408108 |
| E-mail: | alexbmw220@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65074, Україна, Одеська область,м.Одеса, Малиновський р-н, вул. Академіка Філатова, 70 А |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - надана інформаційна довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази не містить інформацію про наявність у учасника власного або орендованого складського або офісного приміщення та транспортного засобу необхідного для виконання умов договору про закупівлю, чим порушено вимоги підпункту 1.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - не наданий оригінал інформаційної довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, чим порушено вимоги підпункту 1.3. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - не наданий звіт про рух грошових коштів, чим порушено вимоги підпункту 1.3. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - не наданий документ що підтверджує що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності, а саме: квитанція про перевірку звіту та його приймання (квитанція № 2), чим порушено вимоги підпункту 1.3. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - не надана довідка видана державним органом, а саме Державною податковою службою України чи територіальними органами Державної податкової служби України про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому (обслуговуючих) банку (банків), виданої станом не раніше 01.01.2025, та як наслідок встановити надання довідок з банків про відкриті рахунки (крім рахунків, відкритих в органах державної казначейської служби України), та відсутності простроченої заборгованості за кредитами не має можливості, чим порушено вимоги підпункту 1.3. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - із змісту наданої заповненої тендерної пропозиції у формі, наведеній у додатку 1 до тендерної документації, встановлено що загальна вартість товару за пунктом 19, 39, 40 та 41 не вірно порахована, та як наслідок не вірно порахована загальна вартість тендерної пропозиції, чим порушено вимоги підпункту 3.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - не наданий оригінал інформаційної довідки у довільній формі про виконання учасником гарантійних зобов’язань протягом гарантійного терміну товару (обладнання), щодо його ремонту та технічного обслуговування у разі настання гарантійних випадків, чим порушено вимоги підпункту 7 пункту 6 розділу 3 тендерної документації. Керуючись пунктом 43 особливостей, встановлених постановою №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: - надати оригінал інформаційної довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для якісного постачання Товару, що є предметом закупівлі. - надати оригінал інформаційної довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. - надати звіт про рух грошових коштів. - надати документ що підтверджує що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності, а саме: квитанція про перевірку звіту та його приймання (квитанція № 2). Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. - надати скан копію довідки виданої державним органом, а саме Державною податковою службою України чи територіальними органами Державної податкової служби України про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому (обслуговуючих) банку (банків), виданої станом не раніше 01.01.2025. - надати скан копію довідки/довідок з банку/банків про відкриті рахунки (крім рахунків, відкритих в органах державної казначейської служби України), та відсутності простроченої заборгованості за кредитами. Довідка/довідки повинні бути надані банком/банками по всім відкритим рахункам, що зазначені в довідці, яка видана державним органом, а саме: Державною податковою службою України чи територіальними органами Державної податкової служби України про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому (обслуговуючих) банку (банків). Документ повинен бути чинним на момент розкриття тендерної пропозиції, а якщо в документі не встановлено термін його дії, він має бути отриманий не раніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерної пропозиції. - надати заповнену тендерну пропозицію у формі, наведеній у додатку 1 до тендерної документації. - надати оригінал інформаційної довідки у довільній формі про виконання учасником гарантійних зобов’язань протягом гарантійного терміну товару (обладнання), щодо його ремонту та технічного обслуговування у разі настання гарантійних випадків.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.